Sunday, April 15, 2007

Επιστροφή στη ρουτίνα...γαμώτο!

Γυρίσαμε το λοιπόν...Ένας μήνας σχολείο,ένας μήνας εξετάσεις και τελείωσαν τα βάσανα μου!Τουλάχιστον αυτά,τα προφανή.
Περίεργο το Πάσχα που πέρασε.Εσωτερικό άγχος,μελαγχολία αλλά και ωραίες στιγμές.Anyway,προτιμώ τα Χριστούγεννα.
Πήγα στην εκκλησία μια-δυο φορές τη Μ.εβδομάδα.Άντεξα κανα μισάωρο αλλά στο τέλος πνίγηκα...Ο κολλητός μου λέει ότι είμαι αρνητικά προκατειλλημένη και δύσπιστη.Και γιατί δηλαδή να μην πιστεύω αφού κι εγώ παραδέχομαι ότι η πίστη κάνει καλό στους ανθρώπους...?Ναι,αλλά αυτό είναι το ζήτημα δηλαδή?Να αισθανθούμε καλύτερα κι όχι να πλησιάσουμε την αλήθεια?Μπερδεύομαι,πάντα μπερδεύομαι.
Έχω χάσει την ξαδέρφη μου.Η "μικρή" είναι δύο χρόνια μικρότερη μου κι έχει ένα χρόνο σχέση.Επίσης έχασα την Άρτεμη εδώ κι αρκετό καιρό,αυτή έχει σχέση δύο χρόνια.Νομίζω ότι κάποια στιγμή βουλιάζουν τόσο σ`αυτό το πράγμα,πείθονται ότι βρήκαν το ένα και μοναδικό άτομο και θεωρούν όλους τους υπόλοιπους γύρω τους χάσιμο χρόνου. Χάνουν τόσα από την ηλικία μας και δεν το καταλαβαίνουν...Η απομάκρυνση είναι αισθητή,εγώ κάθομαι και το αποδέχομαι (τι άλλο θα μπορούσα να κάνω...?).Κι όταν θα χωρίσουν σε μένα θα `ρθουν να κλάψουν και να παρηγορηθούν.Αυτά...
Λίγες σκόρπιες σκέψεις από ένα μυαλό που δεν μπορεί να συγκεντρωθεί παρα μόνο σε στιγμές έκλαμψης.
Και ένα δίλημμα:rockwave ή Ξάνθη?Οεο?

11 Comments:

Blogger nkalomiris said...

Ακούγοντας Venom σε e-radio ξεκινάω από το ερώτημα σου.
Rockwave.
Κατανοώ τις εφηβικές σου ανησυχίες γιατί τα έχω περάσει και εγώ. Μεγάλη εσωτερική πάλη. Τελικά με κέρδισε και εμένα ο νεανικός έρωτας και με μάντρωσε. Τώρα πια μετά από 16 χρόνια δεσμού - γάμου κάνω τον απολογισμό μου. Εμένα είναι θετικός, όχι όμως για πολλούς. Γιαυτό χρειάζεται τύχη στην ζωή μας. Όσο για τα σχολικά βάσανα σου, μετά το σχολείο αρχίζουν και όχι κατα την διάρκειά του.
Σκόρπιες σκέψεις και οι δικές μου...

6:53 AM  
Blogger tink said...

κοριτσάκι εγώ μόνο στο ερώτημα σου θα απαντήσω, rockwave και πάλι rockwave.

cheers(καλά εσύ όχι ακόμα βέβαια γιατί είσαι και μικρό)

8:18 AM  
Blogger Socrates said...

Καλή μου Demonia, σ'όλη μας τη ζωή κινούμαστε ανάμεσα στην πίστη και στην αμφιβολία, στη γνώση και στην άγνοια, στην επιθυμία για έρευνα και στην τάση 'να μην ξέρουμε καλύτερα τίποτα'.Και το ερώτημα πλανάται πάντα στις ζωές των ανθρώπων και στην σκέψη των φιλοσόφων: Πίστη ή Γνώση; Θαρρώ πως σε σταθερές περιόδους της ζωής μας αναζητούμε τη γνώση, και σε στιγμές κρίσης την πίστη Ίσως, με κάποιο τρόπο, να συνδυάζονται κιόλας.

3:44 PM  
Blogger PD said...

Οι πιο έντονες αναμνήσεις από τις προ-προβληματικές εποχές, είναι αυτές με τους έρωτες και με τις παρέες. Μην τους φοβάσαι, να τους θυμάσαι, να τους συγχωρείς και να τους περιμένεις.

8:16 AM  
Blogger Anasazi said...

Εσύ να ξέρεις ότι πας καλά. Οι φίλες σου και οι φίλοι σου δεν πάνε - και η στατιστική λέει ότι αυτοί θα μετανιώσουν (και ότι θα κλάψουν πράγματι στον ώμο σου). Και να πας rockwave λέω κι εγώ. Ξάνθη καλοκαιριάτικα δεν λέει!

9:29 AM  
Blogger demonia said...

*Τροφόνιε,είναι απαραίτητο άραγε να έχουμε βάσανα γενικά στη ζωή μας,κατα τη διάρκεια του σχολείου ή μετά...?
*Τινκερμπελ,το "κοριτσάκι" να το εκλάβω ως υποτιμητικό?Άσ`το,βαριέμαι...
*Σωκράτη,δε θα μπορούσα να το θέσω καλύτερα.
*P.d.,όλα αυτά θέλουν πολύ προσπάθεια...
*Anasazi,και στην Ξάνθη όμως έχει υπέροχο φεστιβάλ...!

12:10 PM  
Blogger tink said...

Υποτιμητικό το κοριτσάκι??????

κοριτσάκι είμαι κι εγώ.... και θα είμαι μέχρι τα 80 μου... και βάααλε

12:57 PM  
Blogger nkalomiris said...

Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητα τα βάσανα αλλά δυστυχώς μας ακολουθούν σαν σκιά. Δεν μας αποχωρίζονται.
Stay heavy.

2:45 PM  
Blogger kira said...

Μπερδεύεσαι. Πάντα θα μπερδεύεσαι... Ναι, κι εγώ έτσι νομίζω, παντα θα μπερδεύεσαι, μόνο που εγώ δεν το βρίσκω κακό αυτό, αντίθετα μου αρέσει στους ανθρώπους να ψάχνονται, να μπερδεύονται, να μη βολεύονται γενικώς... Άρα, καλά πας μου φαίνεται!
Όσο για το δίλημμα, όπου σε πάει η καρδιά σου...

12:42 AM  
Blogger Anasazi said...

Μα τι έχει στην Ξάνθη;

8:50 AM  
Blogger demonia said...

Στην Ξάνθη έχει 21-23 Ιουλίου metal healing festival με πολύ ενδιαφέροντα συγκροτηματάκια...;-)

12:46 PM  

Post a Comment

<< Home