Thursday, February 22, 2007

Πεντάρι

Κατόπιν πρόσκλησης από τον κ.Καιρό και τον κ.Κατουρημένη ποδιά,έχω να δηλώσω ότι:
1)Τα τελευταία 3 χρόνια σε κάθε ταξίδι μου με το λεωφορείο κάθομαι δύο θέσεις μπροστά από τη γαλαρία,αριστερά.Χωρίς εξαίρεση.
2)Θα `θελα να ζω στα `70s και να ήμουν χίπισσα ή στα `80s,στην επανάσταση της ροκ.
3)Έχω πρόβλημα με το στομάχι μου και ο γιατρός υποστηρίζει ότι φταίει το άγχος μου,μικρό κορίτσι.
4)Βαριέμαι απίστευτα να μιλάω στο κινητό,γι`αυτό και το αφήνω συνήθως αφόρτιστο και κλείνει στα μούτρα των άλλων.Με επαρκή δικαιολογία.
5)Αλληλογραφώ με μία συνομήλικη μου σ`ένα χωριό της Μαλαισίας.Σκοπεύω και να την επισκεφθώ κάποια στιγμή.

4 Comments:

Blogger o kairos said...

Το στομαχι ειναι στο κεφαλι.Ψαξτο.Στη Μαλαισια θα το διαπιστωσεις...

5:04 AM  
Blogger lazinio said...

καλό αυτό με το κινητό. εγώ κάνω ότι δεν έχω σήμα

4:18 PM  
Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

εγώ κάνω τον τηλεφωνητή..

12:17 AM  
Blogger kira said...

Εγώ το κάνω και με το κινητό και με το σταθερό! Τι άγχος κι αυτά τα τηλέφωνα!

11:27 AM  

Post a Comment

<< Home