Friday, March 16, 2007

Here I am...!

Παραδέχομαι ότι χάθηκα τελευταία άλλα επιστρέφω δριμύτερη μετά από πρόσκληση της κατουρημένης ποδιάς...Λοιπόν:
  • Requiem for a dream
  • Dogville
  • Breaking the waves
  • A beautiful mind
  • Withering heights
  • Mar adentro (Η θάλασσα μέσα μου)
  • Doors

Και ατελείωτες άλλες όπως είπε κι ο Σωκράτης...!

Χθές γύρισα από τριήμερη στην Αθήνα.Τα καλά νέα είναι ότι πέρασα υπέροχα!Τα κακά είναι ότι ήμουν άρρωστη πριν φύγω και παραμένω ακόμα...Έχω βαρεθεί να βήχω.

Που λέτε,πήγαμε στο allou fun park!Εκεί έχει ένα κάτι πολύ τρομακτικό,σε πάει πολύ ψηλά,απίστευτα ψηλά και μετά σε γυρνάει ανάποδα...Και ανέβηκα!Φοβόμουνα πάρα πολύ αλλά το έκανα...Και είναι πολύ ωραίο αυτό το αίσθημα,το να ξεπερνάς το φόβο σου...Γενικά στη ζωή.Θα επανέλθω.

4 Comments:

Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

xairomai pou diabazw gia tainies pou den tis exw akousei. Emena me tromakse perissotero to "8a epanel8w". :)

perastika, kai kalws gurises..

10:36 AM  
Blogger arxiereas said...

Γενικά ότι σε ανεβάζει ψηλά, πολύ ψηλά και μετά σε γυρνάει ανάποδα, είναι καλό να το δοκιμάζεις, όσο κι αν το φοβασαι...

Χάρηκα για τη γνωριμία τέκνον μου

4:15 AM  
Blogger o kairos said...

Dogville,ε;

6:50 AM  
Blogger demonia said...

*Καλώς σας βρήκα!Ευχαριστώ...

*Έχετε δίκαιο σεβασμιότατε.Κι εγώ!

*Το Dogville κ.Καιρέ το είδα πολύ μικρή και δεν καταλαβαίνω ακόμα γιατί γνωστοί και φίλοι (των γονιών μου κυρίως) εξεπλάγησαν που μου άρεσε τόσο πολύ...

Έρχομαι να προσθέσω 3 ταινίες που λατρεύω κι απορώ πώς ξέχασα...
1.Οι μέρες της αφθονίας σας είναι μετρημένες
2.Brooukback mountain
3.Pollock

9:42 AM  

Post a Comment

<< Home