Tuesday, April 03, 2007

Άνθρωποι-παιδιά

Μερικές φορές όλοι φερόμαστε σαν μικρά παιδιά.Κουλουριαζόμαστε για να μικρίνουμε τον κόσμο μας,παρακαλάμε να μας αφήσουν ήσυχους οι άλλοι,να μη μας μιλάν ,να μη μας κρίνουν...Άλλοι γίνονται πεισματάρικα,ζόρικα παιδιά.Φωνάζουν,κατηγορούν γι`ασήμαντα πράγματα,θυμώνουν χωρίς να σκέφτονται στιγμή τα αισθήματα του άλλου.Εκείνοι γίνονται παιδιά,εγώ είμαι έφηβος,άρα κάπου αποστασιοποιούμαι...

Σημείωση:Έγραψα για τη Βουλή...Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από τον εαυτό μου.Απλά αφέθηκα κι ανέλυσα ό,τι με προβληματίζει...Ευχαριστώ!

12 Comments:

Blogger Siddhartha said...

Αυτό που θα ήταν υγιές, θα ήταν σε κάποια φάση να γινόμασταν παιδιά και απέναντι στον ίδιο μας τον εαυτό. Ίσως τότε καταλαβαίναμε πολλά για το χαρακτήρα μας.

ΥΓ, όσο για τους Pain, γαμώ τις σπουδές μου κα την Αγγλιά μου, ακόμα δεν έχω καταφέρει να τους δώ. Βγάζουν και νέο αλμπουμάκι νομίζω, αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.

6:35 AM  
Blogger ΔemΩΝ said...

"Είμαι αρκετά ικανοποιημένη από τον εαυτό μου."

Αυτό είναι το πιο σημαντικό...

7:13 AM  
Blogger +ma said...

Είναι ωραίο να μπορείς κάποιες στιγμές να θυμάσαι τον τρόπο να γίνεσαι και πάλι παιδί. Κι όπως είπες siddhartha, δεν υπάρχει υγιέστερη συμπεριφορά από το να βλέπουμε τον ίδιο μας τον εαυτό με τα παιδικά μας μάτια.

+ma

7:15 AM  
Blogger o kairos said...

Τι εγραψες τελικα για τη Βουλη

1:17 PM  
Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

κάποια στιγμή θα γεράσουμε, πάλι παιδιά θα γίνουμε..

καλή σου επιτυχία..

11:58 PM  
Blogger +ma said...

Κατουρημένη ποδιά, πρόσεχε τι λες. Αν γεράσεις (όταν) θα είσαι παιδί; Αμα σε ακούσει ο Jerry (Jiakoumato) δεν πρόκειται να δεις ΕΚΑΣ ούτε με την ανάσταση των νεκρών...

+ma

12:59 AM  
Blogger Socrates said...

Τι λέτε, ρε παιδιά; Από μία ηλικία και μετά, δεν σ'αφήνει ο περίγυρος να γίνεις παιδί.Σαν τέρας σε αντιμετωπίζουνε.

1:09 AM  
Blogger Socrates said...

Πολύ μου άρεσε αυτή η ιδέα του κουλουριάσματος!. Για να κάνουμε τον κόσμο μας πιο μικρό, να γίνουμε για λίγο μια πυκνή 'στιγμούλα' μέσα στο σύμπαν! Θα μπορέσουμε, άραγε ποτέ, να τριγυρνάμε ελεύθεροι κι'ευτυχισμένοικαι στον ανοιχτό, μεγάλο κόσμο;

1:27 AM  
Blogger just..living!!! said...

Πάντα μπορούμε να γινόμαστε παιδιά..Το πιστεύω αυτό..και όλοι αμς είμαστε..ανεξαρτήτως ηλικίας..!!!

Καλή επιτυχία γαι τη Βουλή..έχω καλό προαίσθημα..!!!


χχχ

3:09 AM  
Blogger Anasazi said...

Πολύ μου άρεσε το blog σου. Διάβασα και τα άλλα πιο κάτω και εντυπωσιάστηκα. Μου φαίνεται απίστευτο ότι είσαι μόνο 16. Θα σε διαβάζω!

6:17 AM  
Blogger Νίκος Τσιράκης said...

Σου εύχομαι να καταφέρεις να δεις όλες τις αγαπημένες μπάντες σου κάποια στιγμή.
Την πρώτη μου φορά που είδα τους -ΘΕΟΥΣ- Deep Purple πέρασα όλη την συναυλία ανατριχιασμένος. Όποιος δεν έχει νοιώσει αυτο το συναίσθημα δεν ξέρει τι περιγράφω...

10:46 AM  
Blogger demonia said...

Όταν είπα ότι γινόμαστε παιδιά το είπα με την μάλλον κακή έννοια,αυτή της ανωριμότητας...Τέλος πάντων,δεν έχει σημασία αφού πρώτη φορα έχω τόσα σχόλια!Χι...!

4:50 AM  

Post a Comment

<< Home