Friday, June 01, 2007

Άκου εδώ..

Ηλίθια δασκαλίτσα της κακιάς ώρας...Και όλοι οι φροντιστές αυτού του ηλίθιου κόσμου.Δε θα μου πεις ΕΣΥ πώς θα διαβάσω ΕΓΩ.Δεν είμαι ηλίθια ρεεεεεε...!

Εξηγούμαι:Εγώ έχω ένα μικρό προβληματάκι στα λατινικά,ναι;Ωραία.Διάβαζα πολύ όλη τη χρόνια αλλά δυσκολεύομαι λίγο με τη γραμματική.Και είπα στη μαμά μου να κάνω κανα ιδιαίτερο με μία γνωστή της μπας και βοηθηθώ.Μπαίνω λοιπόν στο ηλίθιο σπίτι της και την αντικρύζω (είναι άσχημη).Και αρχίζει...Μου βγάζει ένα μπλε φύλλο και μου λέει (άκουσον άκουσον) "αυτό είναι το πρόγραμμα σου"!Φρίκη νούμερο ένα...Παρακαλώ;;Δε μιλάω,να δω πώς θα συνεχίσει."Σήμερα θα μάθεις την εισαγωγή.Μόνο.Αύριο το πρωί θα κάνεις αυτά τα ουσιαστικά.Θα τα γράψεις 3 φορές."....Και πάει λέγοντας.
Τι λες μωρί αγελάδα;;Ακούς τι λες;Μήπως θες να μου πεις και πότε να πάω τουαλέτα;Ό,τι ΓΟΥΣΤΑΡΩ θα κάνω,13 φορές θα τα γράψω και σιγά μη σε ρωτήσω κιόλας!
"Καταλαβαίνεις...;"Ναι ρε,καταλαβαίνω,μην υποτιμάς τη νοημοσύνη μου!Που θα μου πεις να θυμάμαι το "sum",κάτι μας είπες...!Ηλίθιοι φροντιστές φτιάξτε μια στρατιά από ρομπότ και ρυθμίστε τους τη ζωή!Είμαι ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΗ.Θα την έβριζα την κότα,αλλά έχουμε και μια μάνα,δε θέλω να την εκθέτω.Με το ζόρι συγκράτησα τα νεύρα μου,είπα "ευχαριστώ πολύ",χαμογέλασα κιόλας (ναι αμέ!) και την έκανα μ`ελαφρά πηδηματάκια...Που θα μου πεις κι ότι σ`αγχώνω!Τι,επειδή δεν το βουλώνω,δε σκύβω το κεφάλι;Επειδή ήδη ξέρω αυτά που μου λες;;Δηλαδή στο δικό σου το μυαλό ή άχρηστος είναι ο άλλος ή τα ξέρει όλα και δε θέλει καμία βοήθεια!

Και παραθέτω ως απόδειξη της ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ της ότι πήρε τη λατινική γραμματική,είπε όλο περηφάνεια ότι είναι άχρηστη και την πέταξε στον ηλίθιο καναπέ της.Και μετά από 5 λεπτά τη σήκωσε για να μου δείξει κάτι (στην άχρηστη κατα τα άλλα γραμματική)...

Ε λοιπόν,μόνη μου θα διαβάσω,με τις δικές μου δυνάμεις και θα τα πάω και μια χαρά!Και κάτι ακόμα...Τώρα καταλαβαίνω γιατί οι μισοί που δίνουν πανελλήνιες πατώνουνε:γιατί δεν βάζουν ποτέ το μυαλουδάκι τους σε εγρήγορση,να δουλέψει λίγο.Πόσο άβουλος μπορεί να είσαι γαμώτο;;Γαμώ τη μασημένη σας τροφή...Άντε μου στο διάολο!(τι εννοείς;Φυσικά και έσκισα το μπλε φύλλο)

(το κείμενο για την Αμαλία,εννοείται ότι θα το αναρτήσω,το απόγευμα)

14 Comments:

Blogger R2-D2 said...

Δεν ξέρεις τι τράβηξα εγώ με τα Λατινικά. Δύο φορές έδωσα πανελλαδικές εξαιτίας τους και παραλίγο να μη μπω στο πανεπιστήμιο για χάρη τους. Ένας άνθρωπος δηλαδή που κατέληξε να γίνει καθηγητής πανεπιστημίου, στα χαρτιά τουλάχιστον. Πρόκειται για μια άχρηστη γνώση, ένα άχρηστο μάθημα που δεν θα έπρεπε ποτέ να υπήρχε στη σχολική ύλη. Ας κάναμε Λατινική λογοτεχνία στο σχολείο. Ποιος χρειάζεται τη λατινική γραμματική; Μη μασάς. Κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς, με το δικό σου πρόγραμμα ή με μια καθηγήτρια πιο σωστή. Και άμα δεις τα σκούρα, προτίθεμαι να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ.

10:10 AM  
Blogger Rizobreaker said...

Πολύ καλά έκανες!!! Πήρες εκδίκηση για όλους όσοι έχουμε τραβήξει το λούκι των εξετάσεων στο παρελθόν!!

11:15 AM  
Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

σκίζω τα πτυχία μου, τώρα..

3:08 AM  
Blogger demonia said...

*Ρομποτάκι μου,πήζω...!Χελπ!Τα λατινικά είναι άχρηστα,ας αναβαθμίσει κάποιος το εκπαιδευτικό σύστημα τέλος πάντων...!

*Rizorbreaker,μα δεν έκανα τίποτα :-p Είπαμε,συγκρατήθηκα...Καλώς ήρθες!

*Ποδιά,να το πάρω για καλό αυτό;

4:08 AM  
Blogger Maria Iribarne said...

Πάντοτε διαφωνούσα με το σύστημα των φροντιστών, μασημένη τροφή για πρόβατα μου φαινόταν. Είναι αλήθεια όμως ότι για πολλούς έχει αποτελέσματα (άμεσα βέβαια, γιατί σε βάθος χρόνου μου φαίνονται φτωχά, καμιά σχέση με ουσιαστική γνώση). Είναι πραγματικά δύσκολο να βρεις καθηγητή που θα μπορεί να πιάσει αυτό το κάτι που εσένα σου λείπει, αυτό που εσύ χρειάζεσαι. Κι είναι αλήθεια ότι μόνο εμείς ξέρουμε -ό,τι και να διατείνονται όλοι οι φωστήρες- τον τρόπο με τον οποίο εμείς μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι.

3:44 PM  
Blogger Anasazi said...

Μη μασάς δαιμόνια demonia. Θα τα καταφέρεις!

4:48 AM  
Blogger demonia said...

*Σιντ,κάτι ξέραν οι floyd,δεν τραγουδούσαν στον αέρα...!

*Μαρία,συμφωνώ!Είναι σκέψεις αυτές που κάνω συχνά...

*Ανασάζι,αυτές τις μέρες αναρωτιόμουν πού διάολο είσαι και γιατί δεν παίρνεις άδεια!Welcome...!

Και να ενημερώσω ότι έγραψα πολύ καλά,γύρω στο 19 ελπίζω :-))

5:13 AM  
Blogger Nyktipolos said...

Εγώ πάντως δεν είδα ποτέ με καλό μάτι τους μαθητές του 19. Κάτι υπεροπτικά μαλακισμένα... (και δεν εννοώ εσένα, αλλά πρόσεχε λιγάκι)

6:13 AM  
Blogger aggelika said...

Αχ.. σε καταλαβαίνω απόλυτα... και εμένα τα λατινικά με βασανίζουν αυτές τις μέρες!!! Ξερεις κάτι όμως... ποτέ δεν πήγα φροντηστήριο.. και αυτό από δική μου επιλογή. Δεν γουστάρω να μου βάζει καποιος άλλος πρόγραμμα. Διαβάζω με τον δικό μου ρυθμό και μια χαρά τα πηγαίνω!

1:32 PM  
Blogger helorus said...

Το νέο ποστ να είναι σε άψογα λατινικά παρακαλώ :)

2:01 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

This comment has been removed by the author.

5:41 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Δαιμονισμένη

1) SNAP OUT OF IT! Ότι σπαταλάς στα ασήμαντα είναι μια ήττα για την συλλογικότητα.

2) Επειδή ζώ, στείλε mail. Να σου απαντήσω στo post της Αμαλίας, που μου έγραψες, λίγο δύσκολο.

Καλή δύναμη.

5:41 PM  
Blogger demonia said...

*Νυκτίπολε,μήπως είσαι λίγο προκατειλημμένος...;Τέσπα,για να διαλύσω κάθε υποψία,στο διαγώνισμα της φυσικής έγραψα 5.5 :-pp

*Αγγέλικα,επιτέλους κάποια στην ηλικία μου εδώ μέσα!Κουράγιο ρε,θα τα καταφέρουμε ;-)

*Χελόρους,θα σιχτιρίσω!!Θες έναν αρχικό που έκανα λάθος...;Compono-composui-compositum-componere-ευχαριστημένος;

*Άκη,το δύσκολο είναι να ορίσεις τι είναι ασήμαντο και τι όχι...!Χαίρομαι που ζεις :-)

3:26 AM  
Blogger gitsaki said...

Καλή επιτυχία!

4:09 AM  

Post a Comment

<< Home