Tuesday, May 22, 2007

Παίζω!

Ανταποκρίνομαι λοιπόν στην πρόσκληση της Tzotza και λέω...:



Ναι,είμαι κι εγώ τρελαμένη με τον Johnny Depp και το δηλώνω περήφανα!Και γιατί δηλαδή να κάνω τη διαφορά...?Ο άνθρωπος έχει στυλ,είναι σέξυ και θα προτίμουσα ΑΥΤΟΝ για την πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία.Να με βάλει κάτω και να τα δω όλα! (υστερόγραφο κακίας:αυτή η Βανέσα Παραντί που δεν την ξέρει ούτε η μάνα της τι έχει που δεν το βλέπουμε εμείς...;)

Δύο λέξεις:Clive Owen...Ο έρωτας μου ήταν σταδιακός και αποδείχθηκε βαθύς!Όπως ακριβώς πρέπει γιατί εδώ μιλάμε για γάμο,όχι αστεία.Θα τον πάρω λοιπόν με παπά (μπλιαχ) και με κουμπάρο γιατί μ`ΑΡΕΣΕΙ αυτός ο άντρας,τον θέλω για μια ζωή,θέλω να ξυπνάω δίπλα του,μπορώ;;

Αααααχ,Jude!Αγόρι μου,σε βλέπω και τα μάτια μου βγάζουν καρδούλες κι απ`τ`αυτιά μου φεύγουν πεταλούδες!Μια βδομάδα μόνο...Μια βδομάδα κρυφά μαζί σου και θα επιστρέψω στον Clive και την οικογένεια μου. (Μία εγώ και μία η J.Roberts στο "εξ επαφής"...Και όχι δεν το εμπνεύστηκα απ`την ταινία,αλήθεια!)

20 Comments:

Blogger mario said...

Δεν είδα πουθενά το μαιλ σου γι αυτό σου γράφω εδώ..
Για να γίνει ένα μπλογκ ομαδικό θα πρέπει αυτός που το "έφτιαξε" να καλέσει κι άλλους..
Αυτό γίνεται πολύ απλά..
settings, permissions, add και είστε οκ..
για ότι άλλο ή αν δεν έγινα σαφής, πες μου
καλησπέρα:)

5:35 AM  
Blogger Siddhartha said...

Υποκλίνομαι σε Ντεπ και Όουεν...ο τρίτος, αν και δε λέω τα έχει και τα παρα έχει τα looks, κάθε φορά που τον βλέπω μου γυρίζει το στομάχι ανάποδα. Αλλά για Ντεπ και Όουεν (ειδικά τον 2ο, όπου προσςπικά πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι και γαμάτος Μποντ) σε παραδέχομαι...

5:50 AM  
Blogger Πεφτάγγελος said...

+100000000000000000 gia Johnny.. ;)

6:01 AM  
Blogger nanos mesa se kalamia said...

αμα σου αρεσει ο clive και ξανθος θα αρχισει να γυριζει το κεφαλι μου και εμενα αναποδα,γιατι θα εχουμε τα ιδια γουστα στους ανδρες,απο την αλλη αν δεν ανησυχεις εσυ για αυτο,σιγα μην ανησυχησω εγω που ειμαι και πιο χειροδυναμος,μαλλον ..αν χρειαστει να μονομαχησουμε για τους 2 πρωτους.αυτα για αντρες ο τρια δεν ειναι αντρας, spiderman δεν ειναι?

7:44 AM  
Blogger Lina said...

τον jude απορώ πώς τον γουστάρετε...

ο τζόνυ απ την άλλη είναι απε΄ριγραπτος. και η φωτο που έβαλες, τι να πω....κ@υλα... σορρυ κιόλας =Ρ

11:15 AM  
Blogger tink said...

τσ τσ τσ

α ρε demon Α ΡΕ DEMON!!!

μα είναι άντρες τώρα αυτοί;;;;;


με απογοητεύεις...

11:38 AM  
Blogger demonia said...

*Μαριώ,ευχαριστώ πολύ...Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρουμε όπως θα θέλαμε,αλλά προσπαθούμε!

*Σίντ,το έχω σκεφτεί κι εγώ αυτό για τον Clive...!Τα μεγάλα μυαλά συναντιούνται γι`άλλη μια φορά...

*Βενιαμίν δωδεκάτη,ας φτιάξουμε επιτέλους ένα ναό ;-)

*Νάνε,μην ανησυχείς,δε θα χρειαστεί να μονομαχήσουμε γιατί κανείς από τους δύο δε θα γυρίσει να μας κοιτάξει :-/ Ο Clive έβαψε μαλλί;;Ε;

*Λίνα,ντροπής πράματα :-p

*Τινκ,δε θα το ξανακάνω,υπόσχομαι!Αλλά θα `θελα να δω και τις δικές σου επιλογές για ν`απογοητευτώ κι εγώ εξίσου...!(σίγουρα πράγματα αφού δε σ`αρέσει ο Johnny)

Και απαιτώ ν`αφήσετε ήσυχο τον Jude μου!Τι φαγωθήκατε όλοι και όλες ε;;Και καλά ο νάνος,καταλαβαίνω,έχουμε και μία σχέση τέλος πάντων....Αλλά και οι άλλοι;!

1:43 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Μόνο απο τον Τζουντ Λο δεν έχω πάρει συνέντευξη.
:p

(συγγνώμη για το ψωροφαντασμένο ύφος, είμαι τύφλα).

3:34 PM  
Blogger tzotza said...

μικρη μου,μια χαρα τα ειπες!!! συμφωνω με ολους!!!(ετσι δεν ημαστε εμεις οι γυναικες εξαλλου?δεν θελουμε παντα τους ανδρες/γκομενους της αλλης??? :)))
η φωτογραφια με τον Johnny ειναι oulala!!!(λες επειδη εχει ενα gap between her two teeth η βανεσα να την θελει τοσο πολυ βρε ο Depp?τιποτα αλλο ΔΕΝ μπορω να βρω!!!)
παντος BRAVO και στον νανο που δεν αφησε την ζηλια του να μας δειξει τον χειροτερο του εαυτο!!!
και ανυπομωνω να δουμε τα γουστα της τινκ!!!
nite nite!!!

3:49 PM  
Blogger kelly alamanou said...

O Ντεπ είναι ο ανδρας με τον αποίο θα απατούσα τον σύζυγο Κλούνεϊ,ενώ ο ΠΡΩΤΟΣ μου θα ήταν ο Ιθαν Χωκ.
Σας τα είπα όλα,τα είχα πει και στο μπλογκ του SIDD,αλλά ετσι άλλη μία για να τα εμπεδώσω!χε χε χε..
καλημερούδια σου!

9:52 PM  
Blogger nanos mesa se kalamia said...

"Γκρουπιερης",ωραια ταινια με τον Κλαιβ -οταν ηταν αγγλος- ΚΑΙ ξανθο(υπαρχουν ανθρωποι που παιζουν και αυτοι που μοιραζουν τα χαρτια),η Τινκ ειναι λεσβια ποσο ακομα να βρισεί
΄΄στα αρχιδια μου΄΄ για να το καταλαβετε?και ο Τζουντ ειναι ο Spiderman..τους εδωσα στεγνα ολους ο μαλακας.

11:19 PM  
Blogger Socrates said...

Μην παρασύρεστε, κορίτσια, από την εξωτερική εμφάνιση και μόνο. Κι'αν δεν μυρίζουν ωραία; Αν τα ανακλαστικά τους δεν δουλεύουν καλά στο κρεβάτι; Αν είναι πολύ γρήγοροι; Αν δεν ξέρουν να χαιδέψουν τρυφερά και διεγερτικά;Αν δεν νοιώθεις θερμά και ανακουφιστικά μέσα στην αγκαλιά τους; Μα τι μας λες τώρα; Stars άνθρωποι;..
Δικτατορία της εικόνας και της φήμης στις καρδιές και στα γούστα μας. Πλημμελής αντίληψη της πραγματικότητας.

11:23 PM  
Blogger BeBe said...

ΚΙ ΕΣΥ; Ας φτιάξουμε έναν κλώνο για αυτόν τον Depp επιτέλους....Έχουμε μαζευτεί εδώ μέσα μόνο τουλάχιστον 10 που έχουμε πάρει αμανάτι να τον κάνουμε δικό μας...

Για τον Όουεν θα συμφωνήσω, είναι ο άτιμος φάτε μάτια ψάρια, αν και δεν τον ενέταξα στις επιλογές μου.
Καλημέρες

12:35 AM  
Blogger demonia said...

*Άκη,δεν ξέρω για τους άλλους,εγώ πάντως δε σε συγχωρώ...!Όχι για το ψωροφαντασμένο ύφος αλλά για τις συνεντεύξεις :-p Και;Τι λένε από κοντά...;

*Τζότζα,η φωτό βλέπω έκανε θραύση...Ε βέβαια,η demonia ξέρει από πού να ψωνίσει! (να μαζέψουμε υπογραφές για βουντού στην Παραντί;;)

*Ροδούλα...Μα με τον Ίθαν Χωκ;;Με τον Ίθαν Χώκ;;;Τζίσους Κραϊστ σούπερσταρ!

*Νάνε,αγάπη μου,πάλι κάτι ήπιες εσύ και δε σε πολυ-καταλαβαίνω...Πάντως ο Jude δεν είναι ο Spiderman!Για την Τινκ δε ξέρω,ας είναι ό,τι γουστάρει η κοπέλα ;-) (ούτως ή άλλως πάλι θα σε βρίσει)

*Σωκράτη...Γιατί δε μας αφήνεις να παίξουμε ένα χαζό παιχνιδάκι με την ησυχία μας...;Μπαααα,εσείς οι διανοούμενοι :-p
(καλά,δίκιο έχεις,αλλά δε θα το κάνουμε και θέμα)Σε προσκαλώ να παίξεις κι εσύ αλλά σιγά που θα το κάνεις...

*Bebe,καλημέρες και σε σένα!Εγώ είπα...φτιάξτε ένα ναό,κάτι τέλος πάντων να θυσιάζουμε (την Παραντί.Όχι την Παραντί;;Καλά.)

3:31 AM  
Blogger kelly alamanou said...

NΑΙ!Toν έχεις δει στο ''Πριν το ηλοβασίλεμα;''
Καλά άμα δεν σ'αρέσει δώσε καμμία άλλη ιδέα.χε χε

8:54 AM  
Blogger Y. K. said...

εσυ εισαι μικρακι καλε:)
παιζει να εισαι και η πιο μικρη blogger δηλαδη.
διαβασα σχεδον ολο το μπλογκ σου κοριτσακι και μου θυμησες πολλα δικα μου ,τοτε στο λυκειο.
νομιζω ομως πως εχεις βρει τον τροπο..εχεις φτιαξει εναν δικο σου κοσμο.να κρυβεσαι εκει οταν ολα ειναι μαυρα..
"αγκαλιασε σφιχτα τον εαυτο σου.κρυψου κατω απο το δερμα σου.μεσα στις χουφτες σου.ζεστανε την ψυχη σου με την ανασα σου και σκεψου ποσα πραγματα σημαντικα εχεις να κανεις μολις περασει η καταιγιδα"
(απο ενα αγαπημενο βιβλιο της Αλκυονης Παπαδακη ειναι αυτο)

Φιλια πολλα :)

(και συγγνωμη για την καταχρηση του χωρου σου)

3:26 PM  
Blogger Xνούδι said...

Με έκανες και γέλασα μικρό μου. Τελικά ο ο Τζώνυ είναι παντός καιρού. Μαζί σου. Ο άνθρωπος είναι έτη φωτός μπροστά.
Να γελάς πολύ!
Καληνύχτα

4:07 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Υπόσχομαι στον εαυτό μου να μην ξαναγράψω τίποτα under the influence. Περιορίζομαι λοιπόν στο να πω ότι είναι πολύ ωραίοι και ακομπλεξάριστοι τύποι. (Φεύγει, ντροπιασμένος).

5:36 PM  
Blogger demonia said...

*Ροδούλα,δεν τον έχω δει αλλά θα το κάνω...Μη μιλάμε και χωρίς σφαιρική άποψη ;-)

*Αλίσια,με συγκίνησες...Χωρίς πλάκα!Καλώς ήρθες :-)

*Χνούδι,προσπαθώ!Ξέρεις,το γέλιο μου βγαίνει εύκολα,όπως και το κλάμα...

*Άκη,μη φεύγεις και μάλιστα ντροπιασμένος...!Τι θα κάνουμε εμείς μετά χωρίς εσένα;Οεο;

1:05 AM  
Blogger 3 parties a day said...

Α, είναι κούκλα η Βανέσσα Παραντί!

7:50 AM  

Post a Comment

<< Home