Saturday, May 19, 2007

Ναι,το βλέπω το μέλλον...

Λοιπόν,δες πώς θα γίνει...Θα κάθομαι σ`ένα ροκ καφέ στη Ροτόντα με την παρέα μου.Θα μπεις εσύ.Φυσικά θα έχεις το ίδιο ειρωνικό κι απαθές βλέμμα,δεν αλλάζουν αυτά.Στην αρχή δε θα σε καταλάβω,μετά ίσως παγώσω και στο τέλος θα χαλαρώσω...Θα καταλάβω ότι ήρθε η ώρα.Θα κινηθώ αγέρωχα προς το μέρος σου,εσύ θα κομπλάρεις (όπως πάντα) και θα σε ρωτήσω πού χάθηκες.Θα πούμε 2-3 εξυπνάδες,θα την πούμε ο ένας στον άλλον (όπως πάντα) και θ`ανταλλάξουμε αριθμούς.

Θα βρεθούμε,θα κάνουμε σεξ 3 μέρες και 3 νύχτες και μετά ΤΕΛΟΣ.

Έπειτα εσύ θα ζητάς σχέση κι εγώ δε θα θέλω.(προαιρετικό αυτό,απλά για να το ευχαριστηθώ πιο πολύ,το δικαιούμαι εξάλλου)

Τι?Έχεις αντίρρηση?Και μένα τι με νοιάζει?Δική μου είναι η φαντασίωση,ότι γουστάρω θα κάνω!

17 Comments:

Blogger nkalomiris said...

Φαντασίωση κρυφή. Οι φανερές καμιά φορά γίνονται και ταινίες.

1:32 AM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Φίλε, νομίζω ότι οι κρυφές γίνονται ταινίες πιο συχνά. :)

Τι τρέχει δαιμονισμένη; Σε πλήγωσε κανείς, ή το έχεις ρίξει στη πλάκα; (Αποκλείω το δεύερο, αλλά ρωτάω).

Καλημέρα.

4:42 AM  
Blogger demonia said...

Τροφόνιε,αν γίνω σκηνοθέτης θα το γυρίσω...Πραγματικότητα να γίνει όμως παίζει;Δεν παίζει ε...;

Άκη,ναι,εδώ και πολύ καιρό με πληγώνει αλλά δε φταίει μόνο αυτός...Εγώ και οι εμμονές μου (όπως έχω ξαναπεί).

5:31 AM  
Blogger tzotza said...

ax...και σκηνοθετιμενο νε ειναι demonia μου,παλι δεν θα γινει οπως το γραφει το σεναριο..ετσι πανε αυτα τα πραγματα..διαφορετικα τα κανονιζουμε,διαφορετικα μας βγαινουνε και να σου πω?δεν φταιμε εμεις σε τιποτα τις πιο πολλες φορες!!!(οκ..τα παραλεω..εστω μια φορα ΣΗΓΟΥΡΑ δεν φταιμε!!!)
αν το γυρησεις σε εργο,θελω και εγω να παιξω..ενα μικρο ρολο..οχι τιποτα σπουδαιο.. :)))))

3:08 PM  
Blogger o kairos said...

Που θα παει,δεν σου ξεφευγει...

4:09 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Κατεβασε το κομματι που εχω ανεβασει στο blog.
Ομοιοπαθητική.
Μερικές φορές λειτουργεί.

7:33 PM  
Blogger kelly alamanou said...

Ε ναι! οχι και να βάζουμε νερό στις φαντασιώσεις μας!
Σωστήηη!
Καλημερούδιααα σου

12:27 AM  
Blogger Lina said...

η καλ΄υτερη φαντασίωση είναι να σε χαιρετήσει και να μη θυμάσαι ποιός είναι καλό μου.
όλα τ άλλα δέιχνουν ότι κάποιος θυμάται, και.... πονάει ακόμα =/ i m sorry...

(και για να γαμήσω το κλίμα τελείως.. σ έχω καλέσει σ ε΄να μικρό πλογκοπαιχνιδάκι δικής μου έμπνευσης, αν θες πάρε μέρος)

4:15 AM  
Blogger demonia said...

*Τζότζα,πού είσαι;Χάθηκες...!Φυσικά και θα σου δώσω ρόλο αλλά θα φροντίσουμε να γίνει ακριβώς όπως το θέλω...Εντάξει;;

*Καιρέ,βαθιά μέσα μου το ξέρω ότι δε θα μου ξεφύγει.Είναι να μη μου καρφωθεί εμένα...

*Άκη,τώρα που γράφω το κατεβάζω...Ευχαριστώ ;-)

*Ροδούλα,αυτό ακριβώς λέω κι εγώ!Επιτέλους κάποιος που δε με γιώνει :-))

*Λίνα,σίγουρα είναι κι αυτό μια φαντασίωση αλλά στερείται πάθους...Βεβαίως και θα πάρω μέρος στο παιχνίδι!

6:57 AM  
Blogger tzotza said...

wouldnt expect anything less from ya dear!!:)
εδω ειμαι βρε!!δεν χαθηκα!!κανε ενα refresh στο blog μου..ισως να κολλησε!!σου πασαρω και σενα την προσκληση τωρα!! φιλια!!!

11:07 AM  
Blogger kira said...

εγώ μπορώ να παίξω το ρόλο του κακού που θα εξαφανίσει, μ' όποιον τρόπο βολέψει αυτό το ον που η σκέψη του στοίχειωσε στο μυαλό σου; μπορώ;...

1:42 PM  
Blogger Γεωργία said...

ΟΛΑ μπορεί να συμβούν...Να το θυμάσαι...ΟΛΑ.

3:11 PM  
Blogger demonia said...

*Τζότζ,θενκς!Θα σε τιμήσω κι εσένα ;-)

*Κίρα,εννοείς το ρόλο του "καλού"...Αλλά,μάλλον είναι λίγο δύσκολο.Εκτόοοοος,αν έχεις κρυμμένες μαγικές ικανότητες βεβαίως-βεβαίως!

*Ναι ρε συ Γεωργία...Κι είναι πολύ παρηγορητικό αυτό :-)

1:57 AM  
Blogger Γεωργία said...

Είναι παρηγορητικό, ενδιαφέρον ακόμη κι επικίνδυνο...Αλλά το έχω ξαναπεί -και φατνάζομαι δεν είμαι η μόνη- ότι "ζωή από την εξέδρα" ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ!! :D

ΝΤΟΥ ΡΕΕΕΕ!!!

4:30 AM  
Blogger +ma said...

Θα συμφωνήσω με την Γεωργία.

α) τα πάντα συμβαίνουν.
β) δεν υπάρχει "δεν μπορώ" υπάρχει "δεν θέλω".

κατά συνέπεια, αν θέλεις κάτι και δεν συμβαίνει, τότε είτε δεν το θέλεις πολύ (ώστε να το κάνεις να συμβεί) είτε στην πραγματικότητα θέλεις να μην συμβαίνει. στην πρώτη περίπτωση απλά το κάνεις να συμβεί με όποιο κόστος (όταν θέλεις κάτι, δεν σε κρατάει απολύτως τίποτα). στην δεύτερη περίπτωση αγγίζεις τα όρια του Μαζώχ, δεν είναι κακό, μην φοβηθείς να το αποδεχτείς (μέσα σου, όχι με αναρτήσεις σε δημόσιο χώρο) γιατί εκεί ακριβώς κρύβεται και η ευτυχία: όταν νοιώθεις καλά με τον εαυτό σου γιατί αποδέχεσαι απόλυτα το ποιος είσαι και τι σου αρέσει ;)

+ma

4:48 AM  
Blogger demonia said...

*Γεωργία,συμφωνώ κι επαυξάνω!Είπαμε,μοιάζουμε ;-)

*Πλάσμα,όχι,δεν είμαι μαζώχα (δυστυχώς ή ευτυχώς),ερωτευμένη είμαι...Για τα υπόλοιπα :-))

3:34 AM  
Blogger Kallitexnes said...

Στην ταινία σου να παίξω αυτόν που θα κάνει σεξ 3 μερόνυχτα?... Την πρωταγωνίστρια θα την διαλέξω εγώ!(μετά από πολλές "οντισιον")

Πάντως αν ,όχι οι 16αρες, αλλά τουλάχιστον οι 20αρες σκέφτονταν έτσι θα μασταν πολύ καλύτερα...

Μπράβο σου κούκλα μου!
Και σε λένε?(ok τώρα είδα οτι είσαι scorpio... το 'χω, το 'χω!)

-Βασίλης

12:46 PM  

Post a Comment

<< Home