Friday, May 18, 2007

Σου βγάζω το καπέλο...

Σήμερα το μεσημέρι στο μοναδικό βιβλιοπωλείο της πόλης ήταν καλεσμένη η Σώτη Τριανταφύλλου…Την τελευταία βδομάδα διάβασα ένα βιβλίο της,οπότε φυσικά και την τίμησα και φυσικά μόνο άλλη μία κοπέλα της ηλικία μου το έκανε επίσης.

Με αφορμή λοιπόν όλο αυτό,ήθελα να πω ότι μου αρέσουν τα άτομα που ψάχνουν,που δημιουργούν,που δεν βολεύονται,δε λένε «δε βαριέσαι»…Που δημιουργούν προκλήσεις στον εαυτό τους,που βλέπουν γύρω τους και μέσα τους,που κάτι κάνουν στη ζωή τους τέλος πάντων!Τέτοιο άτομο είναι αυτή και μου αρέσει.Ίσως τη θαυμάζω…και ίσως-ίσως τη ζηλεύω και λίγο γιατί είναι συγγραφέας.Ορίστε,το παραδέχτηκα…!

14 Comments:

Blogger Γεωργία said...

Επειδή την έχω κι εγώ σε μεγάλη εκτίμηση,νιώθω πολύ άσχημα με τον εαυτό μου που δεν έχω διαβάσει ακόμη κάποιο έργο της, έστω ένα...

Είτε εσύ, είτε κάποιος που έχει διαβάσει κάποια, προτείνετέ μου ένα που θεωρείτε "πιο" ξεχωριστό...

7:31 AM  
Blogger demonia said...

Η "συγχώρεση" είναι υπέροχη,χωρίς να επιδιώκει φθηνό εντυπωσιασμο,απέριττο και πολύ βαθύ...Άφού διάβασα αυτό τώρα λέω να ξεκινήσω τη "φτωχή Μαργκό"...!
Αυτά ξέρω,αυτά λέω ;-)

7:41 AM  
Blogger nanos mesa se kalamia said...

TO Eργοστασιο μολυβιων γιατι.. εχει ωραιο,απαλο κοκκινο εξωφυλλο ,οτι πρεπει για μαξιλαρι αν σε παρει ο υπνος διαβαζωντας..(αυτο το απαλο τι το ηθελα πολυ γκει ακουστηκα).
y.γ και να σου πω ρε ντεμον που θα τα φτιαξουμε,στο μπλογκ σου η στο μπλογκ μου ή τα εχουμε ηδη?

7:55 AM  
Blogger demonia said...

Νάνε,δεν ξέρω...Μου κάθησε κάπως τώρα που κοροϊδεύεις τη Σώτη.Εγώ είμαι διανοούμενη.Θα υπάρχει αλληλοκατανόηση και σεβασμός στη σχέση μας??(ή έστω καλό σεξ?)Στο δικό σου προτείνω πάντως,έχει πιο καλό feng shui...

10:50 AM  
Blogger nanos mesa se kalamia said...

δε καταλαβαινομαστε ρε ντεμον,εγω σου προτεινα το καλυτερο βιβλιο
(με την αντικειμενικη αποψη που ΟΛΟΙ? διαθετουν)..τεσπαν ας περιοριστουμε στο σεξ για αρχη και τις λογοτεχνικες συζητησεις ας τις αφησουμε για ..ποτέ.

11:17 AM  
Blogger tink said...

ρε demon,

μια χαρά διανοούμενη είσαι, τι μπλέκεις με νάνους (και τα καλάμια τους;)

(ωραία η Τριανταφύλλου παρεπιπτόντως, μη ξεφύγω κι απ το θέμα)

11:25 AM  
Blogger Siddhartha said...

Είναι απίστευτη. Εγώ θα σου συνηστούσα και το Σάββατο βράδυ στην άκρη της πόλης...αν και ο νάνος έχει δίκιο για το Εργοστάσιο Μολυβιών, είναι το καλύτερό της...

Είχε κάνει και μια τρελή έρευνα για την ΚΚΚ στην αμερική η Σώτη. Κάτι τέτοιο είχα διαβάσει...

11:45 AM  
Blogger demonia said...

Εντάξει νάνε θ`αρκεστώ στο σεξ.Δε μπορεί να τα θέλει κανείς όλα!Ούτως ή άλλως σ`αγαπώ γι` αυτό που είσαι...(συγκινήθηκες?Συγκινήθηκες.)

Τινκ,τι να κάνω,είναι σούπερ σέξυ ελκυστικός :-p Όσο για το θέμα,έλα μωρέ,τα λέμε όλα μαζί εμείς...!

Σίντ,όντως.Μάλιστα μας είπε αρκετά γ`αυτό...Παρίστανε λέει επι βδομάδες την άκρα χριστιανή (ή κάπως έτσι) σε μία οργάνωση.Και γυρνούσε τα βράδια στο ξενοδοχείο κι έκλαιγε απ`τα νεύρα της!Θέλει κότσια αυτό....!

12:08 PM  
Blogger tink said...

demon....

σούπερ σέξυ ελκυστικός ο νάνος;;
και γαμώ τις φαντασίες demon, εύγε!!

(ΠΑΡΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑΝΕ!)

12:26 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Tην είχα καθηγήτρια όταν σπούδαζα σκηνοθεσία στη Σταυράκου. Γαμώ τις καθηγήτριες, εννοείται.

Μικρή δαιμονισμένη, για σκέψου το...

6:03 PM  
Blogger demonia said...

Τινκ,ΜΗ μου προσβάλλεις τη σχέση!

Άκη,τι να σκεφτώ...?
1)το ενδεχόμενο να έχεις καθηγήτρια τη Σώτη...?Δεν το σκέφτομαι γιατί πρασινίζω.

2)να σπουδάσω σκηνοθεσία...?Το σκέφτομαι ήδη και μάλλον το έχω αποφασίσει ;-)

Καλημέρα!

11:16 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Το 2 εννοούσα!
Αν το έχεις πάρει απόφαση - τέλεια!
Ότι ερωτήσεις θα ήθελες να κάνεις σχετικά με σπουδές για σινεμά, εδώ και έξω, fire away...

5:06 AM  
Blogger demonia said...

Βασικά,Άκη,ο στόχος μου είναι να περάσω νομική κι από `κει να προχωρήσω στην εγκληματολογία...ΑΛΛΑ,έχω ένα μεγάλο ψώνιο με ό,τι έχει σχέση με τον κινηματογράφο,κυρίως με τη σκηνοθεσία.Οπότε οι καλοί μου γονείς πρότειναν να πηγαίνω παράλληλα με τη νομική (αν περάσω) σε ιδιωτική σχολή κινηματογράφου.Κι εγώ το βρήκα θαυμάσια ιδέα :-)))

ναι,είμαι φιλόδοξη,όχι,ψώνιο δεν είμαι :-p

9:36 AM  
Blogger Socrates said...

Να υπερασπιστώ λίγο το Νάνο μέσα στις Καλαμιές.Καλά, καταπληκτικό όνομα!Λοιπόν...Μην περιγελάτε το 'ωραίο, απαλό κόκκινο εξώφυλλο'. Τα βιβλία είναι ερωτικά αντικείμενα. Και σαν τέτοια, είναι σημαντικό να έχουν χρώμα, να έχουν άρωμα, να έχουν βελούδινη αφή. Και το εξώφυλλο είνα το ήμισυ του παντός, η λαμπερή πρόσοψη που έλκει.. η Σώτη είναιωραία τύπισα, αλλά δν γνωρίζω πολλά γι'αυτήν. Θα επανέλθω, Demonia, όταν διαβάσω κάποιο βιβλίο της.

10:33 AM  

Post a Comment

<< Home