Tuesday, May 15, 2007

Αποκαλύψεις

Ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση του Σιντάρτα,απαντώ στο ερωτηματολόγιο…Λατρεύω τα ερωτηματολόγια…Πορώνομαι!Θέλω να φτιάξω κι εγώ!

1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Το να είμαι ξαπλωμένη στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου ακούγοντας μουσική,φεύγοντας από κάτι που μου αρέσει,πηγαίνοντας σε κάτι που μου αρέσει ακόμη περισσότερο.

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η ιδέα του πρωινού (φαγητού) φυσικά.

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χθες τη δεύτερη ώρα.

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ψάχνομαι.

5)Το βασικό ελάττωμά σας;
Οι εμμονές μου.

6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα δικά του(ς).

7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με την κατουρημένη ποδιά.

8)Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
No,there ain`t no heroes here…(Metallica)

9)Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αυτό που θα κάνω με το Interail σε δύο χρόνια.

10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ντοστογιέφσκυ,Κούντερα.

11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Τη σεξουαλικότητα.

12)... και σε μια γυναίκα;
Τη χαλαρότητα.

13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Αγκού?Δε μου `ρχεται κανείς τώρα…

14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν ξέρω να σφυρίζω.

15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Έγκλημα και τιμωρία-Ντοστογιέφσκυ.

16)Η ταινία που σας σημάδεψε;
Dogville.

17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο φίλος μου ο Βασίλης.

18)Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μαύρο.

19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το βράδυ 23.12.2005…Ξεπέρασα τον εαυτό μου.

20)Το αγαπημένο σας ποτό;
Amaretto με στυμμένο λεμόνι (αν και εφόσον δεν πιάνεται ο καφές)

21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Δε μετανιώνω για τίποτα απολύτως.Πρέπει να είμαι πολύ ευτυχισμένη…?

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Την ηλιθιότητα.

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να γράφω (τους άλλους).

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο θάνατος.Των δικών μου κι ο δικός μου.

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Σε πολύ ασήμαντες.

26)Ποιο είναι το μότο σας;
Είμαι ξενέρωτη που δεν έχω μότο?

27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Έχοντας Ζ-Η-Σ-Ε-Ι.

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Ότι όσα ζούμε είναι μία τεράστια πλάκα και μας περιμένει ένα υπέροχο κι αληθινό μέλλον.

29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Βρίσκω τον εαυτό μου…Μην ξεχνιόμαστε,είμαι 16!


Θέλω να δηλώσω ότι είμαι τελείως άχρηστη (όπως,νομίζω,έχω ξαναπεί) και δεν ξέρω ούτε πώς να κάνω links ούτε πώς να κάνω λίστα με τους φίλους μου…Διατίθεται κανείς να με βοηθήσει?Μπορώ,ως αντάλλαγμα,να του κάνω ιδιαίτερα αγγλικά ;-)
(βλέπε προηγούμενο post)

Επίσης,να πω ότι δε θα κάνω πρόσκληση γιατί νομίζω ότι όλοι οι φίλοι μου έχουν προσκληθεί και γιατί,είπαμε,δεν ξέρω να κάνω link.

Αυτά...Σας έπρηξα πάλι.

14 Comments:

Blogger Lina said...

για να βάλεισ λινκσ στο ποστ σου:

γράφεις το όνομα/λέξη που θες να φαίνεται για να κάνει ο άλλος κλικ επάνω.

το μαρκάρεις ρολάροντας το ποντίκι σου επάνω σ αυτό το όνομα/λέξη.

πατάς μετά ένα εικονίδιο απ τη
μπάρα που έχει εργαλεία για το ποστ σου το οποίο δέιχνει τη γη και όταν περνάς το ποντίκι πάνω του λέει "λινκ"

σου γάζει ένα πλαίσιο που ξεκινά με http , πας σ αυτό το πλαίσιο και γράφεις τη διεύθυνση που θέλεις.

5:58 AM  
Blogger kelly alamanou said...

Αυτό στην 29 για την τεράστια πλάκα και το υπέροχο μέλλον νάξερες πόσες μα πόσες φορές το έχω σκεφτεί!
Να'σαι καλά.

6:10 AM  
Blogger kelly alamanou said...

Λίνα ευχαριστώ γιατί κι'εγω δεν΄ξερω να κάνω link τώρα θα προσπαθήσω

6:12 AM  
Blogger Γεωργία said...

Συμπληρώνω κι εγώ τη Λίνα για το πώς να βάλεις λίστα με links άλλων blogs κλπ.

Υποθέτουμε ότι χρησιμοποιείς την beta έκδοση του blogspot (αν όχι, θα το καταλάβεις γιατί θα σου ζητάει ότνα κάνεις log in να κάνεις και τη μετάβαση...θα στο ζητάει πολύ ευγενικά κλπ..Κάνε το :D).

Κάνεις λοιπόν sign in (ελληνιστί συνδέεσαι με το Nickname σου και το password). Ύστερα πάνω-πάνω-πάνω σου εμφανίζει προς τα δεξιά κάποιες λέξεις/επιλογές.

Επιλέγεις "customize" και ύστερα βρίσκεις την ταμπελίτσα που θα λέει "template". Την πατάς, προφανως και ξαναπατάς στο "Page elemenets":)

Φτάσαμεεεεε!

Στα δεξιά σου τώρα θα βρεις κάπου να λεει "add page element". Πατάς και επιλέγεις "link list". Και τώρα αρχίζεις και προσθέτεις.

Βάζεις τίτλο, στο new site url κάνεις copy-paste την διεύθυνση του blog (πχ) που θες να προσθέσεις, όπου new site name το τι θες να γράφει.

Πχ αν θες ένα link της σελίδας http://klp που να φαίνεται στο Blog σου ως "Χιψιωμέγα", θα γράψεις Χιψιωμέγα στο new site name και το http://klp στο new site url...

Ύστερα θα κάνεις save. Και αυτό ήταανεεεε!

Περιαματίσου, σίγουρα θα βγάλεις άκρη πολύ πολύ εύκολα και θα αρχίσεις μτ ον καιρό να προσθέτεις διάφορα :)

Αν έχεις msn κάνε με add και ρώτα ό,τι άλλο θέλεις.

8:32 AM  
Blogger Γεωργία said...

Α, αν έχεις την παλιά έκδοση του blogspot, τότε χρειαζόμαστε οπωσδήποτε Msn για να σου δώσω γραμένο κώδικα που θα πρέπει να προσθέσεις κλπ, είναι αρκετά πιο περίπλοκο αλλά εύκολο αν είμαστε Online :)

8:34 AM  
Blogger Οφηλία said...

Κι εγώ που είμαι 23 ακόμη τον εαυτό μου ψάχνω ;)

11:39 AM  
Blogger Siddhartha said...

27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Έχοντας Ζ-Η-Σ-Ε-Ι.

Κούκλα είσαι και η πρώτη!!!Σ-Κ-Ι-Ζ-Ε-Ι-Σ...και είμαι σίγουρος ότι θα Ζ-Η-Σ-Ε-Ι-Σ!!!

12:53 PM  
Blogger helorus said...

Ωραίες απαντήσεις. Μ΄αρέσεις!

10:50 PM  
Blogger demonia said...

*Λίνα,ευχαριστώ!

*Ροδούλα,εγώ ομολογώ ότι το σκέφτηκα πρώτη φορά όταν διάβασα την ερώτηση...

*Γεωργία,ευχαριστώ κι εσένα!Θα το επιχειρήσω σύντομα...

*Οφηλία,κι εγώ μάλλον το ίδιο θα κάνω...Πρέπει να είναι στον άνθρωπο.Στο κάτω κάτω,γίνεται να καταλήξεις κάπου και να είναι αυτό μετά...;Τι νόημα θα είχε;

*Σιντ,κολακεύομαι ατελείωτα ;-) Μακάρι...

*Χελόρους,μ`αρέσει ν`αρέσω πολύ :-p

4:41 AM  
Blogger david santos said...

It places fhoto of Madeleine in your bloggue


Missing Madeleine!
Madeleine, MeCann was abduted from Praia da Luz, Portugal on 03/03/07.

If you have any information about her whereabouts, please contact Crimestoppers on 0800555111 Please Help

6:51 AM  
Blogger tzotza said...

τελειες απαντησεις!!!!πολυ μαρεσανε demonia και μακαρι να παραμεινεις ετσι και σε μερικα χρονια παλι τις ιδιες πανω-κατω απαντησεις να δωσεις!!! δεν χρειαζεται links ktl..your words speak louder than anything else!!!
nite!!!

3:19 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Interail, ε; Τυχερούλα.
Τα φρύδια μου πήραν εντυπωσιακό σχήμα όταν διάβασα την απάντηση στην ερώτηση νο.5. Να σε δω χωρίς τις εμμονές σου κούκλα, να δω μέχρι που φτάνεις. Αν είναι δυνατόν, Σκορπιός άνθρωπος να τα βάζει με τις εμμονές του - 'νταξει, που και που τραυματίζουν τους άλλους, αλλά, ε, το έχουν αυτό τα σκορπιουδάκια. Κεντρίζουν μια τον άλλον, μια τον εαυτό τους.
Τι τα θες!

(Το βράδυ 23.12.2005…Ξεπέρασα τον εαυτό μου.) - Μπορώ να ρωτήσω πως;

Καλημερούδια!

2:25 AM  
Blogger demonia said...

*Τζότζα,κοκκίνησα...!Χρειάζομαι links παρόλα αυτά για να παραπέμπω κι εγώ σ`ανθρώπους που νομίζω ότι αξίζει να επισκεφθεί κανείς!

*Άκη,1)έλα μωρέ που ψαρώνεις...Για ξεκάρφωμα το έγραψα,εννοείται ότι λατρεύω τις εμμονές μου ως γνήσιος σκορπιός ;-) Εσύ όμως πού το ξέρεις...?Ενημερωμένο σε βρίσκω!

2)Επιτέλους κάποιος ασχολείται μ`αυτή την απάντηση μου,είχα αρχίσει ν`απελπίζομαι...!Εκείνη τη μέρα μίλησα για τα αισθήματα μου σε κάποιον με τον οποίο ήμουν ερωτευμένη ποοοοολύ καιρό.Believe me,ήθελα τρελά κότσια και για να το κάνεις και για να υποστείς τις συνέπειες :-)

*Όχι,δεν "ξέχασα" τον Santos...Τον αγνόησα!

4:53 AM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Που το ξέρω; Αχέμ... https://www.blogger.com/comment.g?blogID=30864520&postID=8054304215120739608

Κλασσική σκορπίνα... θυμάσαι την ημερομηνία...!

5:53 AM  

Post a Comment

<< Home