Friday, April 27, 2007

Θυμός "vs" θλίψη 2-1

Χθες το μεσημέρι το μόνο που ήθελα ήταν να γυρίσω σπίτι μου,να χωθώ στο δωμάτιό μου,να ξαπλώσω στο μαξιλάρι μου και να μείνω εκεί για πάντα.For ever and ever.Να κλάψω,να βρίσω,να σκεφτώ πόσο χάλια είναι όλα και όλοι,όλα λάθος,όλα.Ή απλώς να μη σκέφτομαι τίποτα.
Δε μπορώ.Δε μ`αφήνει ο οργανισμός μου,κάτι περίεργο γίνεται.Ούτε έκλαψα,ούτε ούρλιαξα.Διάβασα το βιβλίο μου για κανα δίωρο,άκουσα ένα cd,το απόγευμα πήγα για καφέ...Κανείς δεν κατάλαβε τίποτα.Μάλιστα.
Το βράδυ τα ίδια.Σήμερα το πρωϊ σκέφτηκα κάτι...Αφού κάτι,εκεί βαθιά μέσα μου, αντιστέκεται στην κατάθλιψη,δε μπορεί,κάτι θα ξέρει παραπάνω.Και όχι,δεν ξύπνησα χαρούμενη.Ξύπνησα όμως θυμωμένη,ενοχλημένη και αποφασισμένη...Με όλους σας και κυρίως μαζί σου.Θα βγω πάνω απ`τη θλίψη μου,μ`ακούς;;

15 Comments:

Blogger Anasazi said...

Έτσι! Βάστα γερά και...επίθεση!

11:40 AM  
Blogger nkalomiris said...

Αν βρεθείς μεσοπέλαγα και παλεύεις με τα κύματα, τότε μην τα παρατάς αλλά πάλεψτο όσο μπορείς. Για την επιβίωση πρόκειται. Η επιλογή δική σου και δική μας.

11:54 AM  
Blogger tink said...

σπάσε κανένα τασάκι ρε...
όχι;
κανένα ποτήρι;;..
ούτε;

καλά... εγώ πάντως έσπαγα. ωραία ήταν. ψυχολογικές μεταπτώσεις ανα δέκατο του δευτερολέπτου... ωραίες εποχές...

1:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

ακριβς το ιδιο με σενα νιωθω..
καταραμενη εφηβεια..αν φταιει αυτη δηλ.

5:48 AM  
Blogger Siddhartha said...

Έτσι αποφαιστική σε θέλω. Όσο για το κλάμα, αφού δεν το αισθανθηκες έχει καλώς. Αν ποτέ το αισθανθείς όμως μην το καταπιέσεις. Βγάλτο από μέσα σου. Και η tinker έχει δίκιο. Σπάσε και κάτι, βοηθάει απίστευτα.

12:25 PM  
Blogger mario said...

Δεν βλέπεις, άραγε, πως νιώθεις τόσο έντονα τόσα πολλά όσο ποτέ ξανά στη ζωή σου?
Δεν υπάρχουν εχθροί.. με σένα παλεύεις και έτσι θα σε μάθεις:)

12:24 AM  
Blogger just..living!!! said...

Ακριβώς στην ίδια κατάσαταση είμαι και εγώ....

Άστα να πάνε!!!

Προσπαθούμε όμως...με πολλές εναλλαγές!!!

4:16 AM  
Blogger david santos said...

I have a surprise for my friend in Greko in mine blog. I am very been thankful.
Have a good weekend

5:44 AM  
Blogger Lina said...

είναι τέλειο που σου βγαίνει ενστικτοδώς αισιοδοξία.

πάντως και καμια τσιρίδα πού και πού δε βλάπτει ;)

8:01 AM  
Blogger demonia said...

*Anasazi,είναι η καλύτερη άμυνα :-)

*Τροφόνιε,είναι αυτό που λένε οι Άγγλοι "keep your head above water",ή κάπως έτσι...!

*Τινκ,όχι και ωραία...!Και σπάω,ποιος είπε ότι δε σπάω? :-p

*Ανήσυχε,φταίει αυτή,οι ορμόνες και το στραβό μας το κεφάλι...

*Σιντ,όταν με πιάνει αυτή η αποφασιστικότητα κι εγώ το χαίρομαι είναι η αλήθεια :-)

*Μαριώ,υπάρχουν κι άλλοι εκτός απ`τον εαυτό μου με τους οποίους παλεύω καθημερινά δυστυχώς ή ευτυχώς...

*Just living,καλά που υπάρχουν κι οι εναλλαγές κι έχουμε ποικιλία!

*Santos,I`m going to check it...

*Λίνα,τέλειο λες ε...?Μπορεί!Όσο για τις τσιρίδες,γαμώτο,την έχω περάσει αυτή τη φάση.Πιο πολύ σε σιωπή μου βγαίνει!

11:39 AM  
Blogger tzotza said...

και αν σου ελεγα πως μεγαλωνοντας αλλαζεις και δεν αισθαναισαι ετσι πια θα με πιστευες??οχι??καλα κανεις!!!! δεν αλλαζουνε αυτα τα αισθηματα...απλα σπας πραγματα δικα σου μετα και δεν σε πριζει η μανουλα σου!!! ;-))))

hang in there sweetie!!!! you're not alone you know..there's a bunch of us who feel the same!!!!(να μη σου πω the majority but who's counting!!!)

12:24 PM  
Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

μάχημη σε βρίσκω.

Εσύ έχεις "θυμός "vs" θλίψη 2-1", και εγώ έχω "υπομονή "vs" θλίψη 50-50"

3:50 AM  
Blogger kira said...

έτσι σε θέλω! Αφού κάτι μέσα σου αντιστέκεται κάτι θα ξέρει...Σου χαρίζω ένα ποίημα του Ναζίμ Χικμέτ που μου αρέσει πολύ:

Η πιο όμορφη Θάλασσα

Να γελάσεις απ' τα βάθη των χρυσών σου ματιών
Eίμαστε μες στο δικό μας κόσμο

Η πιο όμορφη θάλασσα
είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει
Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα
Τις πιο όμορφες μέρες μας
δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα

Κι αυτό που θέλω να σου πω
το πιο όμορφο απ' όλα,
δε στο 'χω πει ακόμα...

4:02 AM  
Blogger ΔemΩΝ said...

γι αυτό λέω, ποτέ ξανά έφηβος!

4:41 AM  
Blogger demonia said...

*Tzotza,το ότι δεν είμαι μόνη μου είναι όντως κάπως παρηγορητικό :-)

*Ποδιά,ο θυμός γιατί δεν παίζει?Είναι πουλάκι(μπαλαντέρ)??

*Κίρα,το ποίημα είναι πολύ ωραίο...!Ευχαριστώ.

*Διαβολικόν,ποτέ ποτέ ποτέ!

8:14 AM  

Post a Comment

<< Home