Friday, March 14, 2008

123 1984

"Σου έκανε πρόσκληση το ρομποτάκι!"
"Αποκλείεται" της κάνω,"ποιος με θυμάται πια εκεί μέσα...?"
Αλλά ναι!Είχα πρόσκληση και μάλιστα σ`ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνιδάκι...Μου είπε τι να κάνω,δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά αλλά αυτές είναι οι 3 περίοδοι μετά την έκτη περίοδο της σελίδας 123 του 1984 του Τζόρτζ Όργουελ:
"Δεν τα κατάφερε να παραδοθεί στις σκέψεις του με την ησυχία του, παρα μόνο μετ΄τις 11 το βράδυ, ξαπλωμένος στο κρεβάτι του, μέσα στην ασφάλεια του σκοταδιού του που τον γλίτωνε ακόμα κι απ`το φόβο της τηλεοθόνης - με την προϋπόθεση ότι θα έμενε σιωπηλός. Υπήρχε ένα καθαρ΄πρακτικό πρόβλημα που έπρεπε να λυθεί:πώς να έρθει σ`επαφή με την κοπέλα και να κανονίσει ραντεβού. Δεν σκεφτόταν πια την πιθανότητα ότι του είχε στήσει παγίδα."

Αρπάζοντας την ευκαιρία αυτή με το βιβλίο, θα ήθελα να πω ότι απ`όοοοοολα τα άτομα που ξέρω (εξαιρουμένων των γονιών μου και των φίλων τους) ζήτημα να διαβάζουν λογοτεχνία 3 άτομα...Είναι πολύ παράξενη η πρόταση "βαριέμαι τα βιβλία".Διάολε!Πώς μπορεί ένα βιβλίο να είναι βαρετό??Και αυτό το βλέμμα κάθε φορά που αναφέρω πως διαβάζω κάτι,λες και είμαι κανένα εξωτικό φυτό....Τέσπα!

Αυτό ήταν-πάει το ελεύθερο τέταρτο μου.Θα επανορθώσω μόλις περάσω για όλες αυτές τις άδειες μέρες του μπλογκ μου....Μ`έχουν προσκαλέσει και στα 7 ελαττώματα-τρομάρα μου!Θέλει πολλή σκέψη αυτό....!

Τελευταία υποσημείωση:οι madrugada και οι radiohead είναι η όαση του υποψηφίου.

Σας φιλώ...(σπέσιαλ θενκς στο ρομποτάκι ;-))

13 Comments:

Blogger hopkins said...

Δε με κάλεσες γι' αυτό θα μείνω πιστός στην απειλή μου! Θα αποκαλύψω την αθλιότητα που κρύβεται πίσω από αυτό το ποστ σου! Η αλήθεια λοιπόν κύριοι και κυρίες συνμπλογκερς, είναι ότι δεν έγραψε το κομμάτι από το βιβλίο που είχε δίπλα της (όπως και έπρεπε!!!), αλλά από άλλο που της άρεσε! Ουστ λοιπόν! Θα μαζέψω υπογραφές για να εκδιωχθείς από την μπλογκόσφαιρα!!! :D

8:08 PM  
Blogger Giorugosu said...

Άκουσε & το καινούριο των Portishead... εκεί θα βρείς σίγουρα άλλη μία όαση

12:56 AM  
Blogger naya said...

Πολυ χαιρομαι που σε ανακαλυπτω κ εγω κ βλεπω οτι εχω αρκετο διαβασμα να κανω. Α κ δεν πειραζει κ εγω στο παιχνιδι εκλεψα!!Οσο για τους madrudada k radiohead...συμπασχω κ συμφωνω :))

6:00 AM  
Blogger R2-D2 said...

Το ρομποτάκι, που έχει περάσει κάμποσα χρόνια ως εξωτικό φυτό, ομολογεί ότι, και αυτό, έκλεψε στο παιχνίδι!!!!!!!!!!!!!!!!!

2:16 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Που είσαι χωμένη, μικρή μου; Στα βιβλία σου;

12:51 PM  
Blogger Άκης Καπράνος said...

Ελπιζω να κουβαληθείς μέχρι το live των Madru... Το τελευταίο τους θα είναι.

12:51 PM  
Blogger demonia said...

Άκη.τι εννοείς το τελευταίο τους??Γραφω ιστορία την άλλη μέρα.......Έχω μεγάλο πρόβλημα.Φιλιά σε όλους,αύριο αρχίζει το ματς!Υπόσχομαι κατα πολύ συχνότερες επισκέψεις!

10:07 AM  
Blogger kira said...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

2:32 PM  
Blogger Γεωργία said...

Μικρούλα και θαυματουργούλα πού βρίσκεσαι και κυρίως, πώς τα πας με εξετάσεις και λοιπά; Περιμένουμε νέα!! Όλα για καλό σου έυχομαι!!

4:18 PM  
Blogger Siddhartha said...

Την καλησπέρα μου πέρασα να αφήσω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καιρό έχουμε να τα πούμε, αλλά από εδω και πέρα θα επανέρχομαι στους φυσιολογικούς μου ρυθμούς. Να σαι καλά και τα λέμε...

8:08 AM  
Blogger Γεωργία said...

Παιδάκι μου φτιάξε το nickname σου που μου θες και...επαναφορά στα φυσιολογικά lol

Ο siddhartha είναι καλέ...άκου "λένε πως"....ήμαρτον Θε μου..

Μικρή που είσαι επιτέλους;;;

3:42 PM  
Blogger R2-D2 said...

Εεεεεεεε!!!!!!!!!!!! Γράψε κανά νέο post!!! Τι θα γίνει;

2:08 AM  
Blogger demonia said...

Προσπαθωωωωω γαμώτο!!!Δε με βάζει!Γιατί δε με βάζει???

9:12 AM  

Post a Comment

<< Home