Friday, February 15, 2008

Εγώ φταίω,το ξέρω

(εντελώς ωμά:)ΣΚΑΤΑ!Έπρεπε να πω σε όλους μου τους κοντινούς ανθρώπους τη διεύθυνση του μπλογκ μου?Έπρεπε να την ξέρουν οι γονείς μου.η ξαδέρφη μου,η σχέση μου?Πάλι:σκατά...Ζητώ συγνώμη και από εσάς που με ξέρετε σαν ένα απλό όνομα και δε φταίτε για τίποτα,ζητώ συγνώμη και από σας που με ξέρετε σαν πρόσωπο και είμαι μέρος της ζωής σας.Όταν τα δεδομένα ήταν διαφορετικά δε με πείραζε...Δεν ξέρω τι να κάνω.Χρειάζομαι ανακατεύθυνση.Γαμώτο....εδώ το έχω αλλά δε γίνεται!

10 Comments:

Blogger tzotza said...

ωχ...
εκανες μεγαλη βλακεια..
το ιδιο συζητουσα και εγω με μια φιλη μου χθες..
τελικα εφτιαξε αλλο μπλογκ, εστειλε emails σε οσους την διαβαζανε πριν(και δεν ητανε οικογενεια κτλ) με την καινουργεια διευθυνηση και η ζωη συνεχιζεται!!
λες???

σε φιλω γλυκια μου!!
dont worry..you'll find the way!!!
:)

2:25 AM  
Blogger hopkins said...

Είμαι κατά του να ξέρουν οι γονείς ή άλλα άτομα που ΔΕΝ θες να το ξέρουν, ότι έχεις μπλογκ. Αυτό σου στερεί την άνεση να λες ο,τι θες. Γνώμη μου είναι να διαλύσεις αυτό και να φτιάξεις καινούριο.

7:12 AM  
Blogger Γεωργία said...

Είναι απλό!! Αλλάζεις link και κάνεις νέο blog και σε όσους από εμάς θέλεις να συνεχίσουμε να σε διαβάζουμε, στέλνεις mail και ΔΕΝ σε βάζουμε στα links μας για καιρό ;)

3:29 PM  
Blogger patsiouri said...

Παιδιά εμένα δεν το ξέρει κανείς! Ούστ! Μακριά! Ποτέ δεν ξέρεις!
Φτιάξε άλλο και ρίξε σύρμα!
Μα γιατί τους το είπες?

4:14 PM  
Blogger demonia said...

Έλα ντε,γιατί τους το είπα....?!Λοιπόν!Μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάνω αυτό που λέτε...Για την ώρα μπορώ να μιλήσω γενικά και αόριστα,ας πούμε για το 1984 που μόλις διάβασα...Ε?

4:26 AM  
Blogger Sourotiri said...

Κι εγω ειμαι της αποψης οτι δεν πρεπει να ξερουν ολοι το μπλογκ μου.

Αποθηκευσε αυτο, μετα σβηστο, κανε ενα καινουργιο, και στειλε μου μεηλ να με ενημερωσεις ;)

5:01 AM  
Blogger Πεφτάγγελος said...

τί θα πεί έπρεπε;;;

4:20 AM  
Blogger R2-D2 said...

Νέο blog φιλενάδα! Εμείς θα συνεχίσουμε να σε επισκεπτόμαστε, οι γνωστοί θα σε χάσουν!

Simple things...

11:54 AM  
Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

τα ωμά σκατά δεν τρώγονται. Τα σκατά με φράουλες τρώγονται..

6:08 PM  
Blogger maria said...

σε μένα θα το πεις? :-(

11:26 PM  

Post a Comment

<< Home