Wednesday, January 16, 2008

Μικρή συμφωνία σε ένα τσουρέκι

Λοιπόν.Τα πράγματα είναι δύσκολα.Είναι δύσκολα και σπαστικά γιατί είμαι ένα άτομο που θέλει να κάνει τα πράγματα ολοκληρωμένα κι όχι μισές δουλειές.Και θέλω όταν γράφω στο μπλογκ μου να διαβάζω κι άλλος ανθρώπους και να σχολιάζω και να επικοινωνώ.Αλλά δε μπορώ γιατί δεν προλβαίνω!Οπότε....όχι,δε θα το κλείσω (εδώ μπαίνουν οι ιαχές χαράς και αναστεναγμοί ανακούφισης) αλλά για λίγους μήνες ακόμη απλά θα γράφω...Συγνώμη :-(
Αυτό είναι για τη χθεσινή μέρα:

....οι μέρες που πας ν`ανοίξεις μια πόρτα
και δε γυρίζει το κλειδί.
Οι μέρες που θες να πάρεις ένα βιβλίο απ`το ράφι
και πέφτουν όλα στα πόδια σου.
Οι μέρες που υπόσχεσαι να μη φας τίποτα
και αλείφεις μερέντα πάνω στο τσουρέκι.
Και τέλος οι μέρες που σε κάνουν να νιώθεις μετέωρος
τη στιγμή που καταριέσαι το κλειδί,το βιβλίο,το τσουρέκι...

9 Comments:

Blogger tzotza said...

καλη μου welcome back!!!
να μη ζητας συγνωμη..εδω ουτε εμεις δεν προλαβαινουμε να ημαστε τυπικοι..
αχ αυτη η μερεντα..παντα η καλυτερη παρηγορια..σε κανει να αισθανεσαι ομορφα για λιγο, φουσκωνεις και μετα αισθαναισαι χαλια απο το στομαχι σου και με τυψεις που την εφαγες ολη (γουρουνα!!) και επειδη καταλαβες πως η χαρα ειναι μονο στιγμαια και πως παλι στην αρχη βρισκεσαι...με το κουταλι στο χερι και ολα τα αλλα στην ιδια θεση παλι...

δεν βαριεσαι..καλα να ημαστε,ε?

σε φιλω γλυκια μου..
:)

ps τι εγινε με το proficiency dear?
ax!!!γιατι να μην εχω και εγω τετοιες μαθητριες!!!!

4:46 AM  
Blogger demonia said...

Τα πήρα και τα δύο καλή μου τζότζα!!Να `σαι καλά....

4:52 AM  
Blogger Kallitexnes said...

Καλή χρονιά demonia ο,τι επιθυμείς!!!!

-Γιώργος

8:47 AM  
Blogger Πεφτάγγελος said...

μην απολογέισαι βρε!!το ποιντ είναι αν κάνεις κάτι να το κάνεις καλά!ε γ' λυκείου είσαι..δείχνουμε κατανόηση ;) :Ρ

1:27 PM  
Blogger ~κατερίνα~ said...

μα, να καταριεσαι ΚΑΙ το τσουρεκι???
ε, οχι, αυτο δεν το δεχομαι... [εκτος κι αν δεν ειναι τερκενλη...τοτε ιιισως να δικαιολογηθει!]

πολλα πολλα φιλια ντεμόνια...***

11:10 AM  
Blogger roadartist said...

Καλησπερα
καλως σε βρηκα :)

2:01 AM  
Blogger R2-D2 said...

Πόσο χαίρομαι που σε ξαναβρίσω καλή μου demonia τούτα τα καθοριστικά για τις ισορροπίες μου μεσάνυχτα! Εγώ και αν δεν υπήρξα "τυπικός"... Μακάρι μόνο να είμαι λιγάκι ουσιαστικός!

6:19 PM  
Blogger Γεωργία said...

demonia...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ!!

Έτσι, χωρίς πολλά-πολλά λόγια...

:D :D :D

6:26 PM  
Blogger R2-D2 said...

Ε, θέλουμε post!!!! Μη ξεχνάς τους φανς σου!

5:13 PM  

Post a Comment

<< Home