Sunday, October 07, 2007

No free

Δε μου φτάνει η τρίτη λυκείου,δε μου φτάνουν οι ηλίθιοι γύρω μου,δε μου φτάνει η πλήξη και η βαρεμάρα που νιώθω....Όοοοοοοχι!Πρέπει να γίνει και κάτι παραπάνω για να μου σπάσουνε τα νεύρα!Να πάω,ας πούμε,στο βιβλιοπωλείο για ν`αγοράσω το πολυαγαπημένο μου free και ν`ανακαλύψω ότι άλλαξε,λέει,όλη η σύνταξη!Αν είναι δυνατόν!Ποιοί είναι αυτοί?Ποιος είναι ο Λευτέρης Κεφαλάς?Τι θέλει απ`τη ζωή μου?Πού είναι ο Ν.Πιπερής??Αυτό ήταν,ακόμα ένα cosmopolitan σας προσκαλεί στο φανταχτερό του κόσμο....Ας με ξυπνήσει κάποιος...!

Labels:

4 Comments:

Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Με το χρονο...ολα αλλαζουν και ανανεωνονται...τις περισσοτερες φορες χωρις να μας ρωτησουν...

6:39 AM  
Blogger lazinio said...

αυτός ο πιπέρης πρέπει να είναι καλός

7:14 AM  
Blogger epistimonas said...

Τι σύμπτωση. Κι εγώ είδα κατα τύχη το εξώφυλλο του free προχθές στο περίπτερο και ρώτησα τον περιπτέρά ποιό περιοδικό είναι αυτό. Παλιά το έπαιρνα αλλά είχα σταματήσει εδώ και ένα χρόνο γιατί μου φαινόταν λίγο έως πολύ χαζό. Προτιμούσα να πέρνω τους schooligans με την Ελευθεροτυπία που βγαίνουν κάθε 6 μήνες. Κουράγιο πάντως demonia. Μια πρόταση: Θέλεις να κάνουμε ένα περιοδικό; Για πρωτοτυπία λέω να το ονομάσουμε FREE!

3:17 AM  
Blogger nanos mesa se kalamia said...

...ενω το Αστεριξ δεν ειχε αλλαξει ποτε συντακτικη ομαδα!Goscinny και Uderzo!πεθανε ο πρωτος συνεχισε ο δευτερος μονος του,δε πηρε μαζι του τον Piperri!

12:00 AM  

Post a Comment

<< Home