Saturday, January 13, 2007

Φως

Τελικά,μπορεί να υπάρχει φως...Τελικά,μπορεί να θέλει κάποιος πραγματικά να με βοηθήσει.Όχι κι άλλες ουδετερότητες,όχι άλλες ανούσιες συμβουλές.
Θα προσπαθήσω.Ειλικρινά,αυτή τη φορά.Λέει ότι όλα είναι στο μυαλό μου.Και στο χέρι μου να τ`αλλάξω...Μάλλον έχει δίκιο.
Ένα άτομο που μου δίνει απλόχερα τη χαλαρότητα που μου λείπει,που μου παίρνει την ένταση,που με κοιτάει στα μάτια,που μετατρέπει μία άθλια κατα τ`άλλα μέρα σε αξιομνημόνευτη...Ναι,μάλλον θα `χει δίκιο.

4 Comments:

Blogger ΦώΤΗΣ said...

έτσι μπράβο …

6:41 PM  
Blogger mario said...

χαμογελάω με το ποστ σου:)
πάντα υπάρχει το φως, αρκεί να θέλουμε να το δούμε.

6:58 AM  
Blogger Dark_Morpheus said...

Αυτό που μ'αρέσει περισσότερο είναι οι αντιφάσεις σου...Το από κάτω ποστ έχει τίτλο "Σκοτάδι" και το από πάνω "Φως" ;)

4:03 AM  
Blogger demonia said...

*Φώτη,προσπαθώ...
*Μαριώ,θέλω.Τώρα θέλω.
*Morpheus,επίτηδες έγινε αυτό...!Αλλά όντως,οι αντιφάσεις μου είναι άπειρες...

6:00 AM  

Post a Comment

<< Home