Sunday, January 07, 2007

Μάχες

Φιλία - εγωϊσμός 1-1 γιατί μπορεί η μαμά μου να τα βρήκε με την καλύτερη της φίλη,εγώ όμως όχι.
Demonia - αρχαία 1-0 γιατί έχω πέσει πάνω τους κι έχουν αιφνιδιαστεί...ο αγώνας όμως εκρεμμεί.
Κορίτσια - αγόρια 2-1 γιατί με τα κορίτσια πλήττω μερικές φορές,με τ` αγόρια σχεδόν ποτέ.
Κρύο - ζέστη 0-2 γιατί,έλεος πια,χειμώνας είναι αυτός ο φετινός??
Demonia - ζυγαριά 1-0 γιατί μπορεί να τσάκισα τα μελομακάρονα στις γιορτές αλλά τσάκισα και τους δρόμους.
Demonia - ο κόσμος γύρω μου 1-2 γιατί όσο και να προσπαθώ,επηρεάζομαι ακόμα αρνητικά.
Μουσική - ταινίες 3-3 γιατί κονταροχτυπιούνται ποιο λατρεύω περισσότερο.
Α.Κρίστι - Ο.Γουάϊλντ 1-0 γιατί αν δεν τελείνα το πρώτο δεν υπήρχε περίπτωση να πιάσω στα χέρια μου το δεύτερο.
Παντελόνια-φούστες 1-2 γιατί αισθάνομαι πιο θηλυκή και όμορφη.

Έχω σαλέψει και το μυαλό μου κάνει περίεργες σκέψεις και συνδυασμούς......!

5 Comments:

Blogger Dark_Morpheus said...

Σεξ - Μαλακία 0-1 για ευνόητους λόγους...

Στεναχώρια - Χαρά 1-1 (2-2 στην παράταση, 5-3 στα πέναλτι) γιατί αν και έχω από τα δύο μάλλον το πρώτο κερδίζει ελάχιστα...

6:19 PM  
Blogger Giorugosu said...

Ωραίοι αγώνες!Καθημερινά ντέρμπι θα έλεγα...
Ακόμα προσπαθώ να βρώ τον δικό μου αντίπαλο αλλά πιθανότατα είναι ο εαυτός μου & το ξέρω!

7:25 AM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Μα καλα,eσυ εισαι τοσο μικρουλα και εχεις blog;
Καλα κανεις!!!

Kαι που να δεις τι μαχες θα εχεις να αντιμετοπισεις οταν τελειωσεις το Λυκειο.

2:38 PM  
Blogger Κατουρημένη ποδιά said...

ΜΠΑΟΚ - ΑΕΚ: 2-0

"Είμαι μαθήτρια λυκείου,μοναχική και κοινωνική ταυτόχρονα,συναισθηματική και παθιασμένη,γεμάτη σκέψεις και αμφιβολίες..."

Καλά είσαι..

"Είμαι...Αυτό είναι το μόνο σίγουρο."

Σίγουρα??

6:28 PM  
Blogger AVRA said...

καλη χρονια !!

εξαντληση-διασκεδαση 3-1 γιατι αυτη η κολωνια κραταει χρονια!

3:23 AM  

Post a Comment

<< Home