Friday, July 06, 2007

Blackened

Ξέρεις,είναι κωμικοτραγικό αυτό που ζω...Είναι πραγματικά περίεργο.Είναι η πρώτη φορά που έκλαψα τόσο όχι γιατί με απορρίπτεις,γιατί με ξεχνάς ή γιατί αδιαφορείς αλλά γιατί με απογοήτευσες.Εσύ εμένα.Εμένα που πάντα έβρισκα δικαιολογίες για όλα.
Έκλαψα γιατί ξαφνικά είδα...Ήταν πολύ οδυνηρή η συνειδητοποίηση.Ούτε να σε βρίσω δεν έχω το κουράγιο...1100 μέρες απ`τη ζωή μου ρε...γι`αυτό;;
Ωραία.Και τώρα...;Τώρα τι κάνουμε;Τώρα εγώ φταίω που νιώθω μέσα μου το κενό έτοιμο να με κατασπαράξει;
Πώς γίνεται να μη βλέπεις.....;

7 Comments:

Blogger tink said...

καλό κάνει το κλάμα, σε χαλαρώνει και μετά έρχεται ΠΑΝΤΑ πολύ γέλιο, πάντα και σε όλους.

Επίσης κανένα κενό δεν παραμένει κενό, πάντα βρίσκεται κάτι που το αναπληρώνει.

τραστ μι ντέμον.

11:03 AM  
Blogger Kallitexnes said...

Τί είδες? και άλλαξες τόσο απότομα? Έπαιξε καμιά άλλη? Ή σε απέρριψε?

...καλή δύναμη!

Δεν είναι τίποτα κενό πάντως!...
Να 'σαι σίγουρη πως θα είναι μία διαφορετική ανάμνηση

Καλή δύναμη

-Βασίλης

5:33 PM  
Blogger nanos mesa se kalamia said...

ΦΟΥ!
-δεν ειμαι ο Βασιλης.

11:55 PM  
Blogger mario said...

έτσι συμβαίνει.. η αλήθεια έρχεται μέσα από πόνο
γι αυτό ίσως μας κάνει πιο δυνατούς

12:51 AM  
Blogger Σπύρος Σεραφείμ said...

μη στεναχωριέσαι για αυτά που φαίνεται ότι έχασες. Τίποτε δε χάθηκε, κέρδισες πολλά...

6:25 AM  
Blogger demonia said...

*Τινκ,πώς γίνεται η αναπλήρωση...;Κάνω αίτηση;Έχεις αριθμό;

*Βασίλη,ότι θα είναι μία διαφορετική ανάμνηση είναι το μόνο σίγουρο...!Απλά κατάλαβα πόσο ανόητος και λίγος είναι :-(

*Νάνε,βου είπαμε!Και μη μου αγχώνεσαι,δε σε μπερδεύω με κανέναν εγώ :-p

*Μαριώ,γίνομαι όμως πιο δυνατή ή...;;

*Σπύρε,μακάρι!!

7:37 AM  
Blogger Emy said...

Μπορεί να ήταν 1100 ημέρες, αλλά έμαθες και είδες πολλά και αυτό να ξέρεις πως είναι πολύ σημαντικό...

Όλη αυτή η ιστορία σε έχει κάνει πιο δυνατή και πιο ώριμη και να χαίρεσαι γι αυτό...

Όσο για το κλάμα είναι πολύ καλό να ξεσπάς, να τα βγάζεις από μέσα σου...(έχω περάσει παρόμοια κατάσταση απογοήτευσης κι εγώ)...

Σε καταλαβαίνω...

Καλό κουράγιο! Καλή δύναμη!

3:47 PM  

Post a Comment

<< Home