Friday, December 08, 2006

Μία φορά

Είσαι εκεί και με κοιτάς.Ελπίζεις ότι όσα θέλεις να μου πεις και δε μπορείς,τα λέει το βλέμμα σου.Το σοκ σου μετά από ένα χρόνο παραμένει το ίδιο.Θυμάσαι...;Αντιμετώπισα τις συνέπειες της απόφασης μου.Δεν ντράπηκα ούτε μία στιγμή για ό,τι έκανα,ας το έκαναν κι άλλοι αν είχαν το θάρρος.Η λάμψη έφυγε.Αργά και σταθερά...Το ιδανικό μου καταστράφηκε.Έμεινε ένα ταπεινό πείσμα απλά επειδή ποτέ δε σ`είχα.Επειδή ποτέ δε γεύτηκα το φιλί σου.Επειδή ποτέ δε σ`άκουσα να λες όσα αισθάνεσαι.Επειδή μ`άφησες μόνη,επειδή αδιαφόρησες για μένα ενώ μου είχες πει ότι κάτι τέτοιο δε θα γίνει ποτέ.Επειδά αυτό που ένιωθα ήταν τόσο δυνατό που κατέστησε ό,τι ήρθε αργότερα ανεπαρκές.Επειδή η εικόνα σου ζωγραφίστηκε μέσα στο μυαλό μου με αναξίτηλες μπογές.Επειδή μου χαμογελάς όπως τότε,πριν απ`όλα αυτά.Επειδή με χάνεις και σε χάνω,κάθε μέρα,κάθε ώρα.Επειδή δε μπορώ να με φανταστώ με κανέναν άλλο.
Επειδή θέλω να σε δω να πονάς.Μία φορά.Αυτό ζητάω.

Ρεμπετόσκυλο,χρόνια πολλά και καλά!!Ήθελα να σου γράψω στο blog σου,αλλά μου ζητάει το password μου το οποίο μου διαφεύγει...(τρομάρα μου)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home