Wednesday, December 06, 2006

Ανέμελες μέρες του καλοκαιριού...

Χθές μου έφερε η μαμά μου δύο μεγάλα άλμπουμ για φωτό...Από αυτά που μπορείς να γράφεις δίπλα γιατί είναι χοντρό χαρτί.Έψαχνα εδώ και πολύ καιρό τέτοιο και εφόσον δεν έβρισκα γέμισα με φακέλους από το καλοκαίρι...Το βράδυ,δίπλα στο κρεβάτι μου,τους πήρα για να τους ξεδιαλέξω λίγο...Μ`έπιασε μία απίστευτη νοσταλγία βλέποντας τες.Τελικά έχω υπάρξει ευτυχισμένη...και κυρίως ανέμελη!Φαίνεται στα μάτια μου...Ένιωθα ελεύθερη!Ίσως μου το προκαλούσε η θάλασσα,δεν μπορώ να ξέρω...Αυτό που ξέρω είναι ότι θα βρω μια μέρα απαλλαγμένη από διαβάσματα και ηλίθια διαγωνίσματα και θα την αφιερώσω ολόκληρη στις φωτογραφίες μου και στην αναπόληση της Ανατολής...Θα βάλω μουσική,θα γράψω,θα χαλαρώσω,θα μελαγχολήσω...

Κι ένα bonus της φιλολόγου μου:
"Marie Claire,μία γυναίκα με πάθος.Εσείς?...Κι αν δεν παίρνεις marie claire δηλαδή δεν είσαι γυναίκα με πάθος!"
Και μετά πέταξε νευριασμένη το μαρκαδόρο της στην έδρα...LOL

5 Comments:

Blogger mario said...

Την μια μέρα που θα είσαι απαλαγμένη από διαβάσματα και ηλίθια διαγωνίσματα, αφιέρωσέ την σε σένα.
Φτιάξε καινούριες αναμνήσεις για να κοιτάς τις φότο κάποτε και να σε πιάνει η ίδια νοσταλγία όπως τώρα με αυτές.
Η φιλόλογος όλα τα λεφτά:))))
Να είσαι καλά demonia.

6:04 AM  
Blogger demonia said...

Ευχαριστώ μοναδικέ μου αναγνώστη...!

4:28 AM  
Blogger r3b3t0skil0 said...

lol!
Είμαστε κι άλλοι μωρέ! :P

10:22 AM  
Blogger kira said...

Εγώ δηλαδή τι είμαι, δεν είμαι αναγνώστης; Πάλι με υποτιμούν...σνιφ, σνιφ...

9:54 PM  
Blogger demonia said...

*Ω!Χαίρομαι που υπάρχετε...!
*Όσες φορές πήγα να σε υποτιμήσω το μετάνιωσα kira μου!

1:41 PM  

Post a Comment

<< Home