Thursday, October 26, 2006

Χαμόγελα!

Τις λίγες στιγμές που νιώθω χαρούμενη (όχι απλά ικανοποιημένη αλλά χαρούμενη) συνήθως είναι επειδή βλέπω ωραία πράγματα ν`απλώνονται μπροστά μου...Το βράδυ θα τραγουδάμε πάλι το knocking on heaven`s door στο σχολείο...Αύριο θα πάω Θεσ/κη,στην πόλη που λατρεύω.Αύριο θα παρακολουθήσω αφιέρωμα στους pink floyd μ`ένα συγκεκριμένο άτομο που έχω διαλέξει.Μεθαύριο θα βγώ με μία παρέα που έχω να συναντήσω καιρό και όποτε τους βλέπω περνάμε φοβερά.Την άλλη βδομάδα έχω γενέθλια...!Και χαμογελάω και σε ό,τι πέρασε.Στο ό,τι σήμερα βγήκα μερικές πολύ ωραίες φωτό με τις φίλες μου.Στο ό,τι χθες μπόρεσα ν`αντικρύσω κατάματα το άτομο που μ`έχει πληγώσει πιο πολύ στη ζωή μου μέχρι τώρα.Στην επανασύνδεση μου με τον κολλητό μου.Στη νίκη μου στο τάβλι 3-2!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home