Sunday, July 30, 2006

Χαλαρά...

Αυτές τις μέρες έχω χαλαρώσει...Γυμναστήριο κομμένο,προγράμματα τέλος,προσπαθώ να μην οργανώνω το χρόνο μου,να σπάσω αυτήν την κατάρα!Βλέπω ταινίες,ξαναβλέπω ταινίες,διαβάζω,προσπαθώ να λέω διακριτικά στους φίλους μου ότι βαριέμαι να βγω.
Έχω όμως κάτι που με προβληματίζει...Ηλίθια δέκατα:37,37,3 κλπ...Θέλω να την κοπανήσω αύριο,θέλω να φύγω,είναι το μόνο που με νοιάζει και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω.Θέλω να βουτήξω στη θάλασσα,θέλω να παίξω με τις μισοτελειωμένες υποθέσεις μου!

4 Comments:

Blogger mn8 said...

Πιστευω οτι μια βουτια στην θαλασσα θα ειναι το ιδανικο θεραπευτικο:)))

Και μια που ειδες πολλες ταινιες... Για πες και σε μενα καμια που να σου εκανε εντυπωση γιατι παω στο βιντεο κλαμπ και δεν βρισκω τιποτα...

3:23 AM  
Blogger Blonde said...

Σου εύχομαι λοιπόν να ρίξεις πολλές βουτιές στη θάλασσα.

4:14 AM  
Blogger kira said...

*mn8,να πάρεις να δεις το Pollock ή το requiem for a dream!

*Ευχαριστώ lianne,μακάρι!

*Θ`ανοίγομαι περισσότερο στο μέλλον Smithako,με το καλό και δικό σου μπλόγκ!

9:20 AM  
Blogger demonia said...

Σόρυ....!Το από πάνω που έχει υπογραφή Kira,εγώ το έγραψα,η demonia!Φιλιά ;)

9:23 AM  

Post a Comment

<< Home