Tuesday, July 18, 2006

...?

Όλα είναι τόσο μπερδεμένα...Βρίσκομαι κάπου ανάμεσα στον κόσμο των γονιών μου που βλέπουν τα πράγματα μέσα από το δικό τους πρίσμα και στον κόσμο των κολλητών μου που είναι στην αντίθετη πλευρά...Όλοι είναι τόσο σίγουροι σ`αυτό που υποστηρίζουν.Δεν έχουν αμφιβολίες και δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται αυτό.Μερικές φορές νομίζω ότι φταίω εγώ που μιλάω...Και μετά γίνομαι τόσο εύθραυστη.

Όλα αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη...κι όλα μένουν ίδια.Άλλοτε βρίσκω τη ζωή μου όμορφη κι ενδιαφέρουσα κι άλλοτε βαρετή.Όπως και τον εαυτό μου φυσικά...Κουράστηκα να περιφέρομαι στις ίδιες σκέψεις.Ακόμα και τα όνειρα μου θέλουν ανανέωση!Για να έρθει μετά η πραγματικότητα και να μη βγει αντάξια των προσδοκιών μου...

1 Comments:

Blogger JiVass said...

προβλήματα, προβλήματα, προβλήματα. τώρα αυτά μετά κάτι άλλο.....

4:07 AM  

Post a Comment

<< Home